hymer Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hei er 45 år har gått med litt ekkel dirring brystet,har ikke noe vondt det går fint å trene, merker det best når jeg står event i butik kasse kø etc. Det er ubehaglig når jeg skal sove det dirrer langt inne i brystet på en måte, blir litt heit på sidene av hode noen ganger, stadig ør i hode er stresset av natur. Merker murringen best på venstre side langt nede, kann dette være hjerte flimmer?Noen ganger er det borte i dagevis. 0 Siter
Einar Søyland, spesialist i hjertesykdommer Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Svar til Hymer. De fenomèn du beskriver gir ikke noen mistanke om hjertet som årsak. Både følelsenes karakter, når de opptrer, samt at det også er lignende plager fra andre regioner, gir umiddelbart inntryk av at dine plager er av mer psykisk art. Skulle imidlertid besværet forandre seg, og bli mer konsentrert i brystet, bør du evt. la en lege undersøke deg når du har dine plager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg har også en dirrende følelse som kommer og går,varer veldig kort tid hver gang. i natt fikk jeg nesten ikke sove. Er bak ribbeina på venstre side, i pupphøyde. Kjenner ingenting annet enn denne dirrende følelsen. Er likevell livredd det er hjertet=/ dame38 Anonymkode: 0f389...d3a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har også en dirrende følelse som kommer og går,varer veldig kort tid hver gang. i natt fikk jeg nesten ikke sove. Er bak ribbeina på venstre side, i pupphøyde. Kjenner ingenting annet enn denne dirrende følelsen. Er likevell livredd det er hjertet=/ dame38 Anonymkode: 0f389...d3a Da går du til en lege og forteller om dette. Er ingen her som kan hjelpe på den redselen. Anonymkode: a1118...064 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også en dirrende følelse som kommer og går,varer veldig kort tid hver gang. i natt fikk jeg nesten ikke sove. Er bak ribbeina på venstre side, i pupphøyde. Kjenner ingenting annet enn denne dirrende følelsen. Er likevell livredd det er hjertet=/ dame38 Anonymkode: 0f389...d3a Har fått dette ifb med ME og long covid ikke helt slik du beskriver kanskje, men en indre vibrering/during. Er veldig ekkelt Anonymkode: b55f3...767 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.