Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...


nnnnn1365380639

Anbefalte innlegg

nnnnn1365380639

Har det siste året følt meg veldig trist,lei,og ikke helt meg selv.

Jeg ble sykemeldt fra jobb tidlig i høst.Legen min anbefalte meg å få meg en annen jobb da dette sliter på skuldre,nakke og rygg.Jeg fortalte dette til sjefen og fikk en skikkelig overhøvling.Hun sa rett ut at hun ikke trodde jeg var så syk som jeg sa.

Jeg får ikke sove om natten,og våkner grytidlig om morgenen. Jeg hat snart vasket bort lakken på parketten og takler ikke at det er rot rundt meg. Jeg føler meg sur og tverr hele tiden.Jeg kjenner ikke meg selv igjen lenger og behøver noen å snakke med.Jeg liker ikke lenger å gå ut,jeg har lagt på meg hvertfall 10 kilo det siste året og føler meg generelt helt forferdelig. Har vært borte fra jobb uten gyldig grunn,jeg bare klarte ikke. Selv om jeg vet at slikt ikke går har jeg på en måte gitt blaffen.Jeg har ikke tenkt over konsekvensene,men heller fortrengt dem.Jeg er redd jeg skal få sparken fra jobb. Jeg har en flott samboer,et barn på snart 3 år og to stebarn. Jeg har ikke fortalt noen om hvordan jeg har det.Prøver bare å være mest mulig "normal" mot de rundt meg. Jeg trenger råd.Fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du ikke har snakket med samboeren din om hvordan du har det, så synes jeg det er tide. Det er bra å ikke ville lesse sine egne problemer over på sin familie, men å skjule hvordan man har det er neppe konstruktivt.

Har du noen ide om hva som kan hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd noe av det samme som deg.

Det er vondt å ikke bli trodd når det gjelder nakke, skulder, ryggplager, søvnproblener.

Av og til kan dårlig trivsel og stress på jobben gi utslag eller utløse slike plager. Også psykiske problemer.

Anbefaler deg å ta kontakt med lege og fortelle om hvilke problemer du har, og hva du tror det kan skyldes.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...