Gå til innhold

Svette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nevrolingvistiker

aluminiumklorid (i begrensede mengder) virker som et fornuftig valg. Har aldri hørt om noen bivirkninger på det, selv om stoffet i seg selv ikke er sunnheten selv :)

Noen velger operasjon (Botox. Toxin som sprøytes inn i huden... angst) som skal ha en god ratio + går kjapt.

Hvilken Deodorant bruker du forresten? (nyskjerrig)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134255-svette/#findComment-833818
Del på andre sider

Snoopy21365380640

aluminiumklorid (i begrensede mengder) virker som et fornuftig valg. Har aldri hørt om noen bivirkninger på det, selv om stoffet i seg selv ikke er sunnheten selv :)

Noen velger operasjon (Botox. Toxin som sprøytes inn i huden... angst) som skal ha en god ratio + går kjapt.

Hvilken Deodorant bruker du forresten? (nyskjerrig)

I tillegg til aluminiumklorid en gang i uken, bruker jeg Vaseline Intensive Care m/aloe vera hver dag. Synes den har en god virkning, siden den ikke gir vond lukt, selv om det noen ganger blir en liten ring under armene.

Siden jeg er litt skeptisk mtp kreft, som jeg nevnte, tar jeg noen ukers pause fra aluminiumklorid innimellom. Men synes ikke da at denne deodoranten holder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134255-svette/#findComment-833976
Del på andre sider

I tillegg til aluminiumklorid en gang i uken, bruker jeg Vaseline Intensive Care m/aloe vera hver dag. Synes den har en god virkning, siden den ikke gir vond lukt, selv om det noen ganger blir en liten ring under armene.

Siden jeg er litt skeptisk mtp kreft, som jeg nevnte, tar jeg noen ukers pause fra aluminiumklorid innimellom. Men synes ikke da at denne deodoranten holder.

Jeg leste et sted at aluminium ikke trengte gjennom huden, men man kan jo aldri vite.

Den Vaseline deodoranten jeg har stående, inneholder aluminium, men ikke Aloe Vera.

Bruk for sikkerhets skyld deodorant som ikke inneholder paraben, da det pågår forskning om hvorvidt dette stoffet er kreftframkallende.

Aloe Vera Gel (som skulle vøre eneste "skikkelige" Aloe Vera) inneholder også paraben, det samme gjør mesteparten av kremene og shampoene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134255-svette/#findComment-833993
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...