Gå til innhold

Er så urolig og nervøs, vil bare ha det godt


Gjest finnguala

Anbefalte innlegg

Gjest finnguala

Det gamle symptomene har kommet tilbake etter siste ukers hendelser. Angst, depresjon, uro, nervøsitet, rastløshet osv.

Jeg takler dagen med sobril, men nå er jeg tom og aner ikke hvordan holde ut fremover. Er så redd.

Jeg har en drøm, og det er å ha det godt. Det er å ha ro. være trygg på meg selv. Få et godt liv. Gifte meg, få barn. Ikke være ensom mer.

Jeg vil bli i stand til det.

Prøver å trene. Har ikke fått gjort det siste dagene, har isolert meg. Må trene i morra. Det vil gjøre meg sterkere. NOE må jeg gjøre. Jeg spiser mye grønt og frukt og grovt brød for å holde blodsukkeret stabilt. Så slipper jeg å bli slapp.

Jeg gjør i hvertfall NOE. Men..har dere flere tips til hvordan få det godt??

Sårt trengte..

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke godt å ha det slik du beskriver det kan jeg skrive under på, men kanskje du skulle få en annen type medisin? Sobril og lignende medisiner gir ofte bare forverring av de symtomene du nevner, og så må man bare ha mer og mer for å få samme virkning.Til slutt kan det bli en vond sirkel det er vanskelig å komme ut av. Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er noe av det viktigste du kan gjøre å innstille deg på å holde ut og ikke lage for mange "kriser" når livet er vanskelig?

Håper de er i gang med skolen igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finnugala

Kanskje er noe av det viktigste du kan gjøre å innstille deg på å holde ut og ikke lage for mange "kriser" når livet er vanskelig?

Håper de er i gang med skolen igjen:-)

Jeg synes ikke jeg har laget så mange "kriser" nå, tvert i mot har jeg reagert helt normalt! Man SKAL reagere på trakasering, og jeg har nå tatt det opp med diverse personer og sagt hva jeg synes om det. Så nå har jeg saken ut av verden og kan konsentrere meg om andre ting, som feks skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke jeg har laget så mange "kriser" nå, tvert i mot har jeg reagert helt normalt! Man SKAL reagere på trakasering, og jeg har nå tatt det opp med diverse personer og sagt hva jeg synes om det. Så nå har jeg saken ut av verden og kan konsentrere meg om andre ting, som feks skolen.

Jeg har ikke ment å antyde at du har laget unødvendige kriser - bare sagt at nettopp å ikke gjøre det sannsynligvis er det som vil hjelpe deg til å nå de målene du ønsker.

Lykke til med nytt semester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finnugala

Jeg har ikke ment å antyde at du har laget unødvendige kriser - bare sagt at nettopp å ikke gjøre det sannsynligvis er det som vil hjelpe deg til å nå de målene du ønsker.

Lykke til med nytt semester!

Takk for det :)

Etter dette har i hvertfall jeg lært å snakke med folk om det som skjer slik at man kan få oppklart det. En måte å unngå unødvendige kriser. Nå jeg i full gang med nytt semester og har lagt dette bak meg ;)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...