villee Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Jeg har lenge brukt Spenol, men har hørt at liquidum som er i Spenol er hårfremkallende! Vet noen om dette stemmer? Og kan noen anbefale en billig og god uparfymert krem til ansikt? Takk for svar! 0 Siter
soleil Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Apoteket skal ha gode kremer som er uparfyrmerte. Ville spurt der, var jeg deg. 0 Siter
Gjest Mariell4 Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Hei! Jeg har kremen for deg!!! Etter å ha prøvd maaange merker, har jeg endelig funnet den beste: Avene (creme pour peaux intolerantes står det også) Skin recovery crem. De har den på apoteket, og hele slekta mi har begynt å bruke den. For resten av kroppen bruker jeg HTH uten parfyme. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Spenol er veldig fet vet du. Prøv apoteket du, HTH skal være bra. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.