Gå til innhold

Webmaster


Demo

Anbefalte innlegg

Vist ikke det innlegget jeg har fått her på meldinger i dag, kvalifiserer til utestengelse av vedkommende, skjønner ikke jeg hvorfor andre har blitt utestengt.

Vennlig hilsen Demo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette viser at det er noe i det eg har skrevet i dag Demo, tror du det gjør noe om jeg blir utestengt? Svaret er nei, det er verdt det!! Liker ikke at folk har det vondt jeg skjønner du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser at det er noe i det eg har skrevet i dag Demo, tror du det gjør noe om jeg blir utestengt? Svaret er nei, det er verdt det!! Liker ikke at folk har det vondt jeg skjønner du!!

Hva har skjedd nå? Har ikke fått med meg noe. Du Svane har mitt telefonnummer kan ikke du si at hun skal ringe meg i kveld så ringer jeg henne tilbake....

Stor klem til deg Tjorven*s*

Du skal ikke bli utestengt for da blir det krig her inne det lover jeg deg*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd nå? Har ikke fått med meg noe. Du Svane har mitt telefonnummer kan ikke du si at hun skal ringe meg i kveld så ringer jeg henne tilbake....

Stor klem til deg Tjorven*s*

Du skal ikke bli utestengt for da blir det krig her inne det lover jeg deg*s*

Unnskyld meg, men det står klart og tydelig i reglementet hva som er tillatt på DOL. Tjorven gikk langt over den streken - uansett hva Demo måtte ha gjort i RL.

Dette kunne Tjorven ha ordnet utenfor DOL.

Og Solsikke - skal du lage krig for å forsvare Tjorven uten å engang vite hva saken dreier seg om???? Du er smart!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd nå? Har ikke fått med meg noe. Du Svane har mitt telefonnummer kan ikke du si at hun skal ringe meg i kveld så ringer jeg henne tilbake....

Stor klem til deg Tjorven*s*

Du skal ikke bli utestengt for da blir det krig her inne det lover jeg deg*s*

Dette er ingenting å lage krig om, hva er hensikten med det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Dette viser at det er noe i det eg har skrevet i dag Demo, tror du det gjør noe om jeg blir utestengt? Svaret er nei, det er verdt det!! Liker ikke at folk har det vondt jeg skjønner du!!

Du har nå fått en mail om saken. Den meldingen du la ut tidligere idag er ikke i tråd med hvordan vi ønsker at vår tjeneste skal brukes, derfor ble den slettet og du risikerer utestengelse om dette fortsetter. Slike ting får du ta opp privat, det har ingenting på Doktor Online å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg, men det står klart og tydelig i reglementet hva som er tillatt på DOL. Tjorven gikk langt over den streken - uansett hva Demo måtte ha gjort i RL.

Dette kunne Tjorven ha ordnet utenfor DOL.

Og Solsikke - skal du lage krig for å forsvare Tjorven uten å engang vite hva saken dreier seg om???? Du er smart!?

Vil ikke at Tjorven skal forsvinne uansett. Ett overtramp skal ikke føre til utestengelse men advarsel mener jeg. Derfor sa jeg at jeg ville forsvare tjorven uansett ok*s*. Ingenting annet. Tjorven har gjort så mye for mange her inne så litt slingringsmon må hun ha. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke at Tjorven skal forsvinne uansett. Ett overtramp skal ikke føre til utestengelse men advarsel mener jeg. Derfor sa jeg at jeg ville forsvare tjorven uansett ok*s*. Ingenting annet. Tjorven har gjort så mye for mange her inne så litt slingringsmon må hun ha. Skjønner?

Mener du med dette at bare man har gjort noe godt i samfunnet, så kan man tillate seg hva man vil.? jeg bare spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du med dette at bare man har gjort noe godt i samfunnet, så kan man tillate seg hva man vil.? jeg bare spør.

Vet du hva det her er snakk om? Hm ikke det? Men det vet nemlig jeg..

Uansett så mener jeg at ett overtramp på DOL ikke skal føre til utestengelse. Tjorven har gjort veldig mye for mange DOLERE det har hun. Selvfølgelig betyr jo ikke det at man kan gjøre hva som helst. Men uansett hadde jeg og sikkert mange med meg blitt veldig skuffa og irritert om Tjorven ble utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva det her er snakk om? Hm ikke det? Men det vet nemlig jeg..

Uansett så mener jeg at ett overtramp på DOL ikke skal føre til utestengelse. Tjorven har gjort veldig mye for mange DOLERE det har hun. Selvfølgelig betyr jo ikke det at man kan gjøre hva som helst. Men uansett hadde jeg og sikkert mange med meg blitt veldig skuffa og irritert om Tjorven ble utestengt.

Mange med deg blitt irriterte?? Neppe!

En ting til..... Du er alltid med i saker der det er krangel du, du MÅ da simpelthen elske bråk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med deg blitt irriterte?? Neppe!

En ting til..... Du er alltid med i saker der det er krangel du, du MÅ da simpelthen elske bråk!!!

Det er ikke sant. Jeg er ikke med der det er bråk. Jeg elsker ikke bråk i det hele tatt. Denne saken handler om ei jente som jeg er veldig glad i. Desuten det eneste jeg har sagt nå om denne saken er at jeg ikke syntes at Tjorven skulle bli utestengt uansett hva hun har sagt eller gjort. En advarsel var kanskje på sin plass men ikke utestengelse. Hadde jeg bare vært ute etter bråk så kunne jeg ha lagt ut masser av dritt om enkelte personer men det gjør jeg ikke.. Så var det sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sant. Jeg er ikke med der det er bråk. Jeg elsker ikke bråk i det hele tatt. Denne saken handler om ei jente som jeg er veldig glad i. Desuten det eneste jeg har sagt nå om denne saken er at jeg ikke syntes at Tjorven skulle bli utestengt uansett hva hun har sagt eller gjort. En advarsel var kanskje på sin plass men ikke utestengelse. Hadde jeg bare vært ute etter bråk så kunne jeg ha lagt ut masser av dritt om enkelte personer men det gjør jeg ikke.. Så var det sagt.

Solsikke er en skikkelig bråkemaker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange med deg blitt irriterte?? Neppe!

En ting til..... Du er alltid med i saker der det er krangel du, du MÅ da simpelthen elske bråk!!!

Av ren nysgjerrighet hvilke konflikter og bråk har jeg deltatt i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sant. Jeg er ikke med der det er bråk. Jeg elsker ikke bråk i det hele tatt. Denne saken handler om ei jente som jeg er veldig glad i. Desuten det eneste jeg har sagt nå om denne saken er at jeg ikke syntes at Tjorven skulle bli utestengt uansett hva hun har sagt eller gjort. En advarsel var kanskje på sin plass men ikke utestengelse. Hadde jeg bare vært ute etter bråk så kunne jeg ha lagt ut masser av dritt om enkelte personer men det gjør jeg ikke.. Så var det sagt.

"Denne saken handler om ei jente som jeg er veldig glad i."

Greit nok Solsikke, men er sak har som regel 2 sider.

Tjorven gikk over streken her med sitt inlegg. Jeg så Demo's inlegg hvor han sa Tjorven kunne treffe han på både mobil, og privat-tlf. Hvorfor da skrive et slik inlegg her, slik hun gjorde?

Som Webmaster sa til Tjorven: "Slike ting får du ta opp privat, det har ingenting på Doktor Online å gjøre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Denne saken handler om ei jente som jeg er veldig glad i."

Greit nok Solsikke, men er sak har som regel 2 sider.

Tjorven gikk over streken her med sitt inlegg. Jeg så Demo's inlegg hvor han sa Tjorven kunne treffe han på både mobil, og privat-tlf. Hvorfor da skrive et slik inlegg her, slik hun gjorde?

Som Webmaster sa til Tjorven: "Slike ting får du ta opp privat, det har ingenting på Doktor Online å gjøre."

Jeg vet at en sak har to sider men det er ikke det det gjelder her. Saken for meg var om Tjorven skulle bli utestengt eller ikke. Det mener jeg at hun ikke fortjener..

Mitt siste ord i saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at en sak har to sider men det er ikke det det gjelder her. Saken for meg var om Tjorven skulle bli utestengt eller ikke. Det mener jeg at hun ikke fortjener..

Mitt siste ord i saken.

"Saken for meg var om Tjorven skulle bli utestengt eller ikke. Det mener jeg at hun ikke fortjener.."

Etter det inlegget hun skrev her, så kan jeg ikke forstå hvorfor hun ikke skal (kan bli) utestengt. Mindre overtramp har ført til utestengelse for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...