Gå til innhold

Hva er alt dette?

Gjest anonym i dette innlegget

Anbefalte innlegg

Gjest anonym i dette innlegget

Kanskje er det absolutt ingenting, men siden jeg har tenkt litt på det i det siste, må jeg få luftet det.

Broren min er 33 år og en attraktiv mann. Han er singel og har nesten alltid vært det. Bare noen veldig korte og useriøse forhold uten fysisk kontakt. Det virker rett og slett ikke som han vil ha fysisk kontakt med jenter. Nå har han igjen et slags forhold til en jente, de er bestevnner, men det blir aldri noe mer enn det. Jeg synes det er så trist, for jeg har inntrykk av at han ønsker noe mer. Har tenkt igjennom om det kan være noe "galt" med han, homofil osv. Men alt dette har jeg slått fra meg. Så slo deg meg en da om han kan ha vært så utsatt for overgrep som liten. Kan det være mulig? Jeg har ingen anelse og kanskje er det bare en dum tanke. Jeg har aldri opplevd ligende og kan selvfølgelig ikke tebke meg at noen andre rundt meg heller har det.

Så kom jeg på en episode fra vi var små. Han var kanskje 10-12 år, jeg 6 år yngre. Jeg er forøvrig jente. Jeg lå i sengen til broren min om morgenen og vi skravlet (noe vi 3 søsknene ofte gjorde hos hverandre og hos foreldrene våre). Jeg husker at vi lurte på hvordan en jentetiss/guttetiss var og skulle se på hverandres. Jeg tok så vidt på hans tiss. Bare så vidt borti. Og det var det. Jeg har bare tenkt at dette var en "lek", noe barn går igjennom. At man er nysgjerrig på kjønnene. Jeg føler ingenting ekkelt ved dette. Så ble jeg plutselig livredd for at han har opplevd dette som overgrep en av veiene, jeg aner ikke, men tenk om jeg er medskyldig i hans ensomhet.

Mange tanker og jeg har som sagt ikke peiling, men kan det være noe i dette? Uaktuelt å snakke med ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134300-hva-er-alt-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest abrigal

Tror din bror bare er av den sene typen, mange kan være sene med å komme inn i forhold. Og grunnen til det kan være mange. Har du snakket med din bror om det? Jeg tror ikke jeg ville problematisert det i det hele tatt. Han er en voksen fyr og lever sitt eget liv!

Ang. det å beføle hverandre når man er barn er helt normalt.

Hvis dette var den ene gangen og intet mer skjedde så ville jeg ha slappet av.

Kan ikke se noe gale som har skjedd her i det hele tatt.

Slapp av og lev livet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134300-hva-er-alt-dette/#findComment-831522
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...