Gå til innhold

Matmatmatmat....


Gjest bella bulimi

Anbefalte innlegg

Gjest bella bulimi

leileileileilei....

Har nettopp spist 400 g kjeks og 260 g kvalmende sjokolade. Brukte lang tid på å få i meg alt. Det var en pine.

Etter en uke med inaktivitet og mye mat har jeg lagt på meg. Magen er blitt så stor! Ser ut som om jeg er i 7. måned.

Jeg er så lei!

Noen som har et godt ord til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uggbugg

Herregud, for et nick!Nok om det!

Du kan ikke ha det bra, for ut i fra disse inleggene dine som jeg har lest virker det sånn om du har seriøst store problemer....

GOD BEDRING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for et nick!Nok om det!

Du kan ikke ha det bra, for ut i fra disse inleggene dine som jeg har lest virker det sånn om du har seriøst store problemer....

GOD BEDRING

Psykiatri-forum... hallo....?? Konstruktivt svar eller intet svar. Oki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uggbugg

Psykiatri-forum... hallo....?? Konstruktivt svar eller intet svar. Oki?

Ja,men jeg bare kommenterte blant annet nicket ditt...Tålte du ikke at jeg svarte dette,så synd for deg!

Men fra et såkalt dårlig svar til et såkalt mer konstruktivt svar....

Få deg bedre selvbilde og oppsøk hjelp!

Det finnes alltid en utvei av problemene, men det tar tid!

Lykke til!

P.S:

Er du fornøyd nå siden du også fikk et konstruktivt svar? Det burde du jo være, for det var jo et konstruktivt svar du ba om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella bulimi

Herregud, for et nick!Nok om det!

Du kan ikke ha det bra, for ut i fra disse inleggene dine som jeg har lest virker det sånn om du har seriøst store problemer....

GOD BEDRING

Takk for dine obersvasjoner om at jeg har seriøst store problemer. Det har jeg ikke innsett selv før du skrev det til meg.

Herregud for en nick du også har (for anledningen).

God bedring til deg også.

*ler og rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella bulimi

Ja,men jeg bare kommenterte blant annet nicket ditt...Tålte du ikke at jeg svarte dette,så synd for deg!

Men fra et såkalt dårlig svar til et såkalt mer konstruktivt svar....

Få deg bedre selvbilde og oppsøk hjelp!

Det finnes alltid en utvei av problemene, men det tar tid!

Lykke til!

P.S:

Er du fornøyd nå siden du også fikk et konstruktivt svar? Det burde du jo være, for det var jo et konstruktivt svar du ba om!

Til opplysning: Det var ikke jeg som skrev innlegget, så må nok trekke tilbake en del av det du "skriker" til denne "ehhh".

Fortsatt god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,men jeg bare kommenterte blant annet nicket ditt...Tålte du ikke at jeg svarte dette,så synd for deg!

Men fra et såkalt dårlig svar til et såkalt mer konstruktivt svar....

Få deg bedre selvbilde og oppsøk hjelp!

Det finnes alltid en utvei av problemene, men det tar tid!

Lykke til!

P.S:

Er du fornøyd nå siden du også fikk et konstruktivt svar? Det burde du jo være, for det var jo et konstruktivt svar du ba om!

Nåh du, der var du kjapp på avtrekkern ja.

Jeg har nok ikke bulimi, men jeg tok jenta i forsvar da jeg synes du har en ganske respektløs og lite fintfølende måte å gå frem på. Du har sikkert ikke hatt særlig mye problemer i livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uggbugg

Takk for dine obersvasjoner om at jeg har seriøst store problemer. Det har jeg ikke innsett selv før du skrev det til meg.

Herregud for en nick du også har (for anledningen).

God bedring til deg også.

*ler og rister på hodet*

Hehe!

Godt at du har sans for humor....

Er også enig at mitt nick var snålt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uggbugg

Til opplysning: Det var ikke jeg som skrev innlegget, så må nok trekke tilbake en del av det du "skriker" til denne "ehhh".

Fortsatt god bedring.

Ok!Trodde du skrev det innlegget jeg, så da beklager jeg sterkt...

Det er ikke bare jeg som har problemer. Det er jo tydelig at du også har problemer når du skriver at du har spist alt dette som du nevnte i hovedinnlegget!

Takk så mye,Ønsker også deg en riktig god bedring... Håper at du blir bra av bulimien selv om bearbeiding mot slike ting tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella bulimi

Ok!Trodde du skrev det innlegget jeg, så da beklager jeg sterkt...

Det er ikke bare jeg som har problemer. Det er jo tydelig at du også har problemer når du skriver at du har spist alt dette som du nevnte i hovedinnlegget!

Takk så mye,Ønsker også deg en riktig god bedring... Håper at du blir bra av bulimien selv om bearbeiding mot slike ting tar tid!

Ingenting å beklage egentlig. Jeg tok meg overhode ikke nær av det du skrev, selv om det kanskje virker sånn ut fra svaret mitt.

Forøvrig er det "ehh" du ber be om unnskyldning til, ikke meg. Det var tross alt henne/han du sendte svaret til :0)

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uggbugg

Ingenting å beklage egentlig. Jeg tok meg overhode ikke nær av det du skrev, selv om det kanskje virker sånn ut fra svaret mitt.

Forøvrig er det "ehh" du ber be om unnskyldning til, ikke meg. Det var tross alt henne/han du sendte svaret til :0)

;0)

Nå får både du og Eeh slutte å tulle med meg.Dere snakker jo søren meg om hverandre...

Hvis jeg "skrek" til ho derre Eeh, så hadde jeg faktisk skrevet med store bokstaver!

Ha det bra, og lykke til videre livet!

*smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får både du og Eeh slutte å tulle med meg.Dere snakker jo søren meg om hverandre...

Hvis jeg "skrek" til ho derre Eeh, så hadde jeg faktisk skrevet med store bokstaver!

Ha det bra, og lykke til videre livet!

*smask*

Ehhh..... vi får vel bare håpe du også får det bra :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...