Gå til innhold

Hjelp!


Gjest har det vondt

Anbefalte innlegg

Gjest har det vondt

Dette har vært den verste uka i hele mitt liv.

Alt som kan gå galt har godt galt.

Den eneste trøsten jeg hadde var min samboer. Vi har bodd sammen i mange år og i det siste har vi hatt det kjempe fint.

Jeg har plagdes med en depresjon i det siste og mye fælt har sjedd,jeg har såvidt klar og holde meg oppegående.

Men i dag går samboern fra meg, helt uten forvarsel.

Jeg har ikke lyst til å leve lengre, men klarer ikke å ta livet av meg med tanke på familie.

Er det noen mulighet og legge seg inn på et sykhus der de kan passe på meg og hjelpe meg med medisiner og slikt.

Har det så vondt nå at jeg takler det ikke.

Hvem som helst som har et råd skriv til meg. jeg trenger alle jeg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bella bulimi

Livet kan være veldig vanskelig, i perioder. I andre perioder er det veldig, veldig godt.

Håper du holder ut den smerten du er i nå.

*god klem til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har noen du kan kontakte(fastlege,psykolog eller en god venn)Det er vanskelig å sitte aleine midt i en slik krise!

Tenker på deg!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg.du har det nok vondt inni deg nå.

men hvorfor har din samboer forlatt deg nå når du har det så vondt?er ikke det en forferdelig ting å gjøre synest du?

håper du får den hjelpen du trenger for å klare deg gjennom dette!

mvh meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadows1365380629

Hei!

Mitt råd til deg er å oppsøke legen din, evt. psykologen din.

Du trenger absolutt ikke å være alene når du har det vondt. Det er bare å spørre noen om hjelp. (...bare og bare, det kan være vanskelig nok det...)

Når jeg synes jeg har ringt terapauten min litt mye, tenker jeg bare: "Hvor mye koster det han å prate med meg i noen minutter: Ikke mye... Hvor mye koster det meg å ikke ringe: Veeldig mye.."

Derfor ringer jeg heller en gang for mye enn en gang for lite. "Den teite stoltheten min" er rett og slett ikke verd alt jeg må betale...

Ingen i hele verden kan klare seg igjennom livet alene. Vi trenger hverandre.. Det er derfor vi har hverandre. :)

Lykke til med deg!

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...