Gå til innhold

i tråden på psyk forum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lur  eller veldig nærtagen?

Herregud, er det vitsen å skrive om ("sladre") om det uvesentlige der til Webmaster...

Da må du virkelig være nærtagen av deg,men man kan da ikke forvente seg noe annnet av folk som vanker der inne på psykiatriforumet...

Herregud, er det vitsen å skrive om ("sladre") om det uvesentlige der til Webmaster...

Da må du virkelig være nærtagen av deg,men man kan da ikke forvente seg noe annnet av folk som vanker der inne på psykiatriforumet...

Det var en unødvendig kommentar.

Gjest Svar til Soleil

Ja,det var det nok, men jeg bare skjønte ikke vitsen med å kommentere ang.signaturløs bare fordi hun blant annet ba hun dama å be til Gud!

Hun som skrev til webmaster må da skjønne at hun dama som kom med det rådet mente bare godt?

Ja,det var det nok, men jeg bare skjønte ikke vitsen med å kommentere ang.signaturløs bare fordi hun blant annet ba hun dama å be til Gud!

Hun som skrev til webmaster må da skjønne at hun dama som kom med det rådet mente bare godt?

Jeg skjønner at du reagerte, men det er ingen grunn til å rakke ned på brukerne av forumet av den grunn.

Gjest kanskje for deg

kanskje for deg, men jeg har lest flere ganger i andre tråder som ber om å prøve finne gud. Hvorfor skal man ikke ha lov å si i mot en kristen? Bare fordi de kommer med gud og hjelp?

synes ikke det er bra med misjonering på et forum. Kan dere ikke godtta at jeg har like mye rett til å si ifra hva jeg vil si. Det vil alltid være noen som er uenig tydeligvis. Jeg er ikke ute etter noen, men synes det var en kommentar som kanskje en person kan ta ille opp.

Annonse

Gjest Svar til Soleil

Jeg skjønner at du reagerte, men det er ingen grunn til å rakke ned på brukerne av forumet av den grunn.

Nei,det er ikke vits i å rakke ned på dem.

Menn det er jo sant at de fleste som har en eller annen form for psykisk lidelse overreagerer på ting og er spesielt sårbare for ting.

D vet jeg jo selv, for jeg har også vært innlagt på psyk.sykehus for noen år siden

Gjest kanskje for deg

kanskje for deg, men jeg har lest flere ganger i andre tråder som ber om å prøve finne gud. Hvorfor skal man ikke ha lov å si i mot en kristen? Bare fordi de kommer med gud og hjelp?

synes ikke det er bra med misjonering på et forum. Kan dere ikke godtta at jeg har like mye rett til å si ifra hva jeg vil si. Det vil alltid være noen som er uenig tydeligvis. Jeg er ikke ute etter noen, men synes det var en kommentar som kanskje en person kan ta ille opp.

ups kom til feil person.

Gjest svar til deg da

Menn det er jo sant at de fleste som har en eller annen form for psykisk lidelse overreagerer på ting og er spesielt sårbare for ting.

D vet jeg jo selv, for jeg har også vært innlagt på psyk.sykehus for noen år siden

IKKE sant. Du skjærer alle over en kam.

Gjest svar til Kanskje for deg

Ja,men så er jo dem fleste der inne på dette psyk.forumet veldig sårbare av seg også, og har en tendens til å overreagere på ting...

Greit at du har i mot kristne, men du bør da ikke ha en skrive at dem prakker troen på deg når dem bare har nevnt det en gang....Det er en overdrevet reaksjon

Jeg syns du overgeneraliserer.

Men klart; har man psykiske problemer eller en psykisk lidelse så er man ofte mer sårbar.

Gjest svar til svar til Kanskje for deg

Ja,men så er jo dem fleste der inne på dette psyk.forumet veldig sårbare av seg også, og har en tendens til å overreagere på ting...

Greit at du har i mot kristne, men du bør da ikke ha en skrive at dem prakker troen på deg når dem bare har nevnt det en gang....Det er en overdrevet reaksjon

Du skjærer alle over en kam du også.

Du legger nok bare merke til det fordi du vet de er syke, og tror det er derfor, men personen ville kanskje reagert slik de gjør uansett om de hadde vært syke eller ikke.

Gjest svar tilbake til svar til deg da

IKKE sant. Du skjærer alle over en kam.

Ja,men HALLO!

Skjærer alle over en kam?Hvis du har lest mitt innlegg ordentlig, så står det at de FLESTE PERSONENE,IKKE ALLE som du mener!

Der er jo du et typisk eksempel på en av de som er spesiell sårbar og overreagerer på ting...

Det er fakta at de fleste som har psykiske problemer overreagerer på ting eller er spesielt sårbare for ting...

Det er da noe som de fleste folk som ikke har psykiske lidelser skjønner...

Annonse

Det hadde vært lettere å forholde seg til det du skrev om du ikke bare bannet og sa at det var et dårlig råd å komme med Gud.

Hva med å utdype hvorfor?

Eller komme med andre råd?

Jeg mener at det i en del tilfeller kan være direkte feil å blande inn Gud og religion i forhold til sykdom, men for noen er det en god trøst, en hjelp og det gir håp.

Kan du gi håp, uten å trekke inn Gud eller religion? Det hadde vært veldig nyttig, tror jeg.

Vi kommer vel med de rådene som er naturlige for oss. Det som er selvopplevd er vel lettest å bidra med.

Gjest svar til Kanskje for deg

Du skjærer alle over en kam du også.

Du legger nok bare merke til det fordi du vet de er syke, og tror det er derfor, men personen ville kanskje reagert slik de gjør uansett om de hadde vært syke eller ikke.

Jeg kjenner svært få som er psykisk friske som har den samme reaksjonen som dem som er psykisk syke,men akkurat det trosspørsmålet er et av unntakene

Gjest svar tilbake igjen

Ja,men HALLO!

Skjærer alle over en kam?Hvis du har lest mitt innlegg ordentlig, så står det at de FLESTE PERSONENE,IKKE ALLE som du mener!

Der er jo du et typisk eksempel på en av de som er spesiell sårbar og overreagerer på ting...

Det er fakta at de fleste som har psykiske problemer overreagerer på ting eller er spesielt sårbare for ting...

Det er da noe som de fleste folk som ikke har psykiske lidelser skjønner...

Det vet du svært lite om, og takk for det.

Gjest Svarer tilbake jeg også

Det vet du svært lite om, og takk for det.

Hva mener du at jeg vet svært lite om det?Kan du forklare det litt mer spesifikt eller?

Jeg er ikke helt psykisk frisk jeg heller, men jeg driver da ikke å "tuter" over bare fordi noen folk sier til meg at jeg er nærtagen eller overreagerer..

Jeg har faktisk sett mange folk med psykiske problemer både inne på sykehus og andre steder, og jeg skjønner jo at de fleste ikke reagerer helt normalt på enkelte ting (kanskje litt feil sagt)

Hvis du mener på at jeg skjærer alle over en kam, så regner jeg i allefall at du enten ikke har lest innlegget mitt ordentlig eller ikke kan lese

Utklipp fra innlegg:

"Menn det er jo sant at de fleste som har en eller annen form for psykisk lidelse overreagerer på ting og er spesielt sårbare for ting"

Her står det at jeg nevnte at de fleste, og ikke alle. Så der har du lest feil.

Gjest *himler*

Kanskje det nettopp er på det forumet at en bør være forsiktig?

Gjest Lur eller veldig nærtagen

Kanskje det nettopp er på det forumet at en bør være forsiktig?

Ja,det er sant det at man må være forsiktig der inne,men de må da tåle litt for det....

At noen sier faktisk meningen sin uten at det må bli "rabalder" ut av det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...