Gå til innhold

hva gjør jeg??


majjaa

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en kamerat som virkelig er blitt deprimert.jeg bor ca 70 mil unna pga studiene og det erlenge siden jeg har møtt han, men jeg snakker med han ganske ofte og jeg er virkelig bekymret for han. Han har isolert seg helt og mistet all tro på livet .

Dette har vart en stund oh jeg er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til han, jeg vill jo ikke gjøre ting verre.

hva skal jeg si ? og hvordan skal jeg gå frem ? Han trenger virkelig hjelp. Vi har ikke mange felles kjente heller.

Hva skal jeg si og gjøre han virker til å bli mere og mere likegyldig for ver dag som går.

Maja Bergen er laaaangt vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...