Gå til innhold

Verden ble plutselig litt lettere


ftmffm

Anbefalte innlegg

Var hos psykologen i dag. Der fikk jeg spørsmål om det var noe som bekymret meg nå eller om jeg hadde kommet over bekymringene for attføring og hele det styret der.

Jeg svarte at jeg fortsatt hadde noen bekymringer og det er: Jeg har ting som jeg skulle fått tatt opp med trygdekontoret, men siden det er så glatt ute og jeg derfor ikke kommer meg ut så er det umulig å få disse tingene gjort. Psykologen ba meg ta med brevene til trygdekontoret neste gang så skal hun ordne opp i det.

Jeg sa også at sosialen skal betale for psykologtimene, men det har de ikke gjort og nå må jeg kjefte på dem og det gruer jeg meg til. Psykologen ba meg da om å ta med meg vedtaket hvor det står at de skal betale neste gang jeg kommer til psykologen så skal hun ordne opp i det der.

Da jeg kom hjem skrev jeg mail til fastlegen og spurte om vi burde søke om TT-kort. Før det hadde gått en time fikk jeg en hyggelig mail tilbake om at han skulle søke om TT-kort til meg med det samme. Snakk om å være tilgjengelig :-)

Verden ble plutselig lettere. Det er så godt å ha kontakt med folk som vil hjelpe meg og som vil gjøre verden så lett som mulig for meg å være i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det er så *deilig* å høre at det offentlige norge og helsevesenet kan fungere så godt som dette. At man kan være langt på vei til å løse problemer som bekymrer en iløpet av noen timer. Håper nå at sosialen, trygedekontoret og kommunen/bydelen overrasker med en rask og vennlig saksbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Så fint for deg at du får hjelp til de tingene du kvir deg for. Håper denne nye bølgen du har kommet inn i fortsetter til evig tid. :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...