Gå til innhold

hva er dette


yoomee

Anbefalte innlegg

jeg er inne i en litt dårlig periode hvor jeg ikke føler at livet er verdt å leve. men det som plager meg mest er at jeg føler at jeg blir filmet til en hver tid. at noen sitter og ser på meg til enhver tid. det fører til at jeg alltid må tenke godt over hva jeg gjør, før jeg gjør dem, fordi jeg er redd at det skal se dumt ut på tv, eller at de skal tro at jeg er veldig syk. de er også inne i tankene mine. de kan lese hva jeg tenker på.

hvorfor er det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Dette synes jeg høres ut som noe psykosenært.

Jeg kjenner den følelsen, men for min del tror jeg mest det handler om STERK angst for å drite seg ut. Tidvis innbiller jeg meg at jeg sier høyt hva jeg tenker uten at jeg selv kan høre det, eller at folk kan se tankene igjennom øynene mine...

Går jo på Seroquel, men har dog ingen direkte psykosediagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner den følelsen, men for min del tror jeg mest det handler om STERK angst for å drite seg ut. Tidvis innbiller jeg meg at jeg sier høyt hva jeg tenker uten at jeg selv kan høre det, eller at folk kan se tankene igjennom øynene mine...

Går jo på Seroquel, men har dog ingen direkte psykosediagnose.

Kjenner også igjen det du og Windsong beskriver, uten å ha noe psykosediagnose. Det handler mer om følelsen av at noen ser en/hører ens tanker enn det å faktisk tro at det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...