Gå til innhold

ekstypen


heidu81

Anbefalte innlegg

Jeg har en ekstype så sliter veldig med seg selv. Dette kom spesielt frem da jeg gjorde det slutt. Da kom det frem diverse ting som jeg ikke viste om, tross vi hadde vært sammen i 4 år. Ting fra barndommen, sosialangst. Og delvis at jeg har gjort det slutt. Jeg har sagt jeg skal hjelpe han om han trenger det, men han har store problemer med å skille det å være kjærester å venn. Han vil hele tiden holde rundt meg og ta på meg. Dette liker ikke jeg. Men jeg vil så gjerne være der for han også. Hva skal jeg gjøre??

Når jeg trekker meg vekk for jeg ikke vil at han ska ta på meg for mye blir han skuffet, å blir på en måte enda verre. Jeg tør liksom ikke å være helt ærlig med han, for jeg er redd hva konsekvensene blir. Har fått et slags selvmords brev av han.Jeg er veldig fortvilet! HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom han ikke får noen form for behandling for sine problemer, kan du forsøke å oppmuntre ham til å oppsøke fastlegen sin og fortelle om hva han sliter med.

Har ikke så stor tro på at det kan fungere at du fortsetter å ha kontakt med ham nå. Det blir på en måte som at han må bevise at han trenger deg ved å ha problemer.

Hvis du er oppriktig bekymret for ham, så synes jeg du skal varsle hans foreldre om dette og la de ta ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han ikke får noen form for behandling for sine problemer, kan du forsøke å oppmuntre ham til å oppsøke fastlegen sin og fortelle om hva han sliter med.

Har ikke så stor tro på at det kan fungere at du fortsetter å ha kontakt med ham nå. Det blir på en måte som at han må bevise at han trenger deg ved å ha problemer.

Hvis du er oppriktig bekymret for ham, så synes jeg du skal varsle hans foreldre om dette og la de ta ansvaret.

Han har vært hos sin fastlege, han gav han anti deprisiv, som tilsynelatende ikke virker enda. Er ikke helt sikker hvor lenge han har gått på de.

Foreldrene hans vet om dette, jeg har fortalt dem det, vist dem hva han har skrevet. Dette vet ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...