Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest epletre

Sorry at eg ikkje har sett mld. din tidligere. Selvfølgeligt skal eg prøva å vera der. Så du får feira 4. juli før du reise. Kjempe. Har du bokka florida ennå?

Kjempe klem

Har bokka hotellet! Styggt og billig, 15 dollar natten, midt i Miami Beach! Ska bli herrligt.

Bare vente paa klokkeslettet eg lande i Verdens Beste Land naa! Senne deg ein melling naar eg vett. (for eg har faatt mobil eg kan mella med naa:-))

Stooor klem..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134528-kizza/#findComment-838009
Del på andre sider

Kizza1365380506

Har bokka hotellet! Styggt og billig, 15 dollar natten, midt i Miami Beach! Ska bli herrligt.

Bare vente paa klokkeslettet eg lande i Verdens Beste Land naa! Senne deg ein melling naar eg vett. (for eg har faatt mobil eg kan mella med naa:-))

Stooor klem..

Kjempe. Fint å snakka med deg her, men du vett. Glede meg te å se deg igjen uansett.

Me ska te Danmark i sommer, men det e ikkje før ei uga seinare. Søren skulle tenkt så langt og bestilt båt fra Egersund. Der har du meg vett du. Ittepåkloge.

Men så den fornuftige eg ikkje e, får eg vel legga meg. Det e vel tidligt på kvelden hos deg ennå.

God natt. Så sees me i sommar.

Stoooore klem fra tante og

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134528-kizza/#findComment-838013
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...