frumarkussen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei jeg er en 3 barnsmor på 37.giftet meg i 2001 og fikk mitt 3 og siste barn 27 feb, 2001.etter 3 svangerskap har jeg ikke på noen måte klart å trene opp bekkenmuskelaturen min igjen,slik at jeg igjen kan fungere funksjonabelt med min mann.Jeg har nesten ingeting følelse av samleie.dvs.at jeg kjenner ikke at min mann er "i"meg bortsett fra i kjønnsåpningen.har heller ikke fungert normalt før fødslene i og med at jeg har hvert "vid"i skjeden. grunnen til det vil jeg forbinne med at jeg ble seksuelt missbrukt av min onkel.i alle år da jeg bodde mine barneår hos mine besteforeldre.startet fra jeg var 6 år gammel til jeg var 12.mener selv at jeg er blitt ødelagt (sprengt) nedentil. har også urinlekasje.var til undersøkelse før jeg fikk mitt siste barn,men fikk tilbakemelding med en sarkastisk komentar at det egentlig ikke var et så stort problem at jeg ikke kunne leve med det. så er spørsmålet til deg/dere: er det håp for meg at jeg kan få vaginal kirurgisk hjelp til å få strammet opp rettet på mine skavanker? og hvor må jeg eventuelt hendvende meg? håper på snarlig svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134542-et-n%C3%B8drop-fra-nord/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det hoeres ut som om du trenger raad av en erfaren gynekolog. Jeg tror personlig at en kvinnelig lege kanbskje vil ha lettere for aa forstaa dine problemer. Foerst maa det bringes paa det rene om skjeden din virkelig er unormal. Hvis saa er, kan man gjoere saakalt vaginalplastikk. Dette faar du gjort paa sykehus ved gynekologisk avdeling. Du kunne rette spoersmaalet til gynekologene her, men du kommer ikke utenom en vurdering. Saa du kan like godt faa fastlegen dfin til aa finne en erfaren gynekolog til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134542-et-n%C3%B8drop-fra-nord/#findComment-834507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.