megmegmeg Skrevet 26. desember 2000 Del Skrevet 26. desember 2000 jer er en jente på 16 år. Livet mitt har vært en katastrofe i snart seks år, både psykisk og fysisk.Nå ser det ebdelig ut til at ting går bedre for meg...men det er bare det at jeg har en slags infeksjon i underlivet. Jeg har legeskrekk. Tåler ikke en gang at en lege tar på meg. Da sier det seg selv at en gynekologisk undersøkelse blir forferdelig, særlig fordi jeg vet at det er noe som ikke stemmer.Men på en annen side er ikke det det verste problemet.Det er at jeg har mistet minst halvparten av håret mitt og føler meg som et ludder på grund av det. Føler meg skikkelig stygg og ekkel.Har lest at håravfall kan ha med infeksjoner å gjøre...er det håp for at det kommer igjen???dessuten er jeg redd for å kunne bli steril...jeg er ganske enkelt helt desperat og har fått problemer på skolen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.Noen som vet råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 Jeg skjønner ikke at det kan være nødvendig med gynekologisk undersøkelse hvis problemet er hårtap! Umiddelbart lyder det ikke som noen gynekologisk sykdom, men muligens en stoffskifteforstyrrelse. Legen vil sannsynligvis ta en blodprøve og ellers høre om dine ulike symptomer. Jeg synes du skal ta mot til deg og bestille time. Nyttårsløfte til deg selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.