Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre?


Tårer

Anbefalte innlegg

Min samboer gjennom flere år har alltid vært en veldig positiv og glad person. Plutselig de siste 14 dagene, etter at en del ting har gått imot han, har han blitt veldig deprimert og sier han ikke klarer og styre tankene sine, og at dette skremmer han. Det skremmer meg også, da dette er veldig uvanlig til han og være. Han gleder seg ikke over noen ting, er bare lei seg hele tiden. Han har og fått problemer med og sove. Jeg vil så gjerne hjelpe han, men hva kan jeg gjøre? Han føler han svikter meg da han er slik og vil at jeg skal finne meg en annen. Det vil jeg overhodet ikke, jeg vil hjelpe han, men det er veldig vanskelig. Han har og dårlig samvittighet for han løy til meg en gang, men det har jeg sagt at er helt iorden. Hvordan kan jeg hjelpe han så han får sove og blir i bedre humør? Det er så vondt og se han slik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om han sikkert kvier seg bør han gå til lege og få hjelp. Det kan være medisiner eller henvisning noen å snakke med (psykolog eller annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...