Gå til innhold

Venteliste..


Gjest nassejenta

Anbefalte innlegg

Gjest nassejenta

jeg står nå på venteliste hos psyk... For en idiotisk ide - venteliste når man trenger hjelp NÅ...

Så jeg får vente da, håper bare at lista ikke er så lang... men jeg fikk inntrykk av at det var mer enn 2 mnd. Da vil jeg være høygravid - og i hvilken tilstand...???

Jeg vet ikke hva jeg skal si om helsevesenet i Norge 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å snakke med jordmor og fastlege om hvordan du har det - og spør om de kan forsøke å fremme et ønske om at du tas inn raskere.

Det er viktig at du er i best mulig form når du føder slik at du kan være tilstede i kontakten med barnet ditt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassejenta

To måneder er ingenting. Prøv 1 års venteliste du, det fikk jeg til svar!

poenget er at det er jo helt sykt... Vi er et av verdens rikeste land. Det hører ikke hjemme noensteds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...