tippsy Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 Jeg fikk satt inn hormonspial for ca 2,5 mnd siden.(Jeg er 21 år å har fått en liten gutt for 1 år siden.)Hadde litt småblødninger noen dager etter. Så hadde jeg ingen blødninger i det hele tatt i ca 2mnd. Nå for litt over 2 uker siden fikk jeg "mestrasjonen" å blødde en god del (måtte bruke bind). Blør enda men kan bruke truselinnlegg. skal det vare så lenge?? så har jeg blitt så trett å mer gretten å "grinete" etter jeg fikk spiralen....er dette bivirkninger? Hvor lenge må jeg rekne med å ha disse blødningene i ny å ne? D hemmer sexlivet vårt...har du råd? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 Det er ikke uvanlig med humørendringer på hormonspiralen, men det gir seg gjerne etterhvert. Blødningene kan vare i mange måneder, opp til et halv år, men avtakende. Du kan ha samleie selv om du har litt blødning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.