tippsy Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 Jeg fikk satt inn hormonspial for ca 2,5 mnd siden.(Jeg er 21 år å har fått en liten gutt for 1 år siden.)Hadde litt småblødninger noen dager etter. Så hadde jeg ingen blødninger i det hele tatt i ca 2mnd. Nå for litt over 2 uker siden fikk jeg "mestrasjonen" å blødde en god del (måtte bruke bind). Blør enda men kan bruke truselinnlegg. skal det vare så lenge?? så har jeg blitt så trett å mer gretten å "grinete" etter jeg fikk spiralen....er dette bivirkninger? Hvor lenge må jeg rekne med å ha disse blødningene i ny å ne? D hemmer sexlivet vårt...har du råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 Det er ikke uvanlig med humørendringer på hormonspiralen, men det gir seg gjerne etterhvert. Blødningene kan vare i mange måneder, opp til et halv år, men avtakende. Du kan ha samleie selv om du har litt blødning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.