Gutt1979 Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 For en tid tilbake hadde jeg og kjæresten ett lite uhell under samleie med kondom. kondomet satt kanskje for stramt slik at når jeg skulle trenge inn i kjæresten sprakk strengen som sitter bak penis. Den røk ikke helt av men fikk ett lite kutt. Vi håpet på att dette skulle gå fint noe det også gjorde en stund. Men i dag skjedde det igjen og jeg tror jeg har slått såret opp igjen. hva skal jeg gjøre? oppsøke lege? eller bare ta det rolig en stund? Hilsen gutt1979 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stankonia Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 å fy faen nå ble jeg kvalm!!var det vondt eller?ta "det" med til lege du..selv om det ikke er no så kan du jo være på den sikkre sida... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tippsy Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 guuuuuud det hørtes vondt ut! hadde jeg vert gutt hadde jeg ihvertfall gått til lege... så er du på den sikre siden lixom.. Flaut å gå med slike ting til lege.. men leger ser mye rart å er oppi folk fra topp til tå hele dagene. jeg tviler egentlig på att han kan gjøre noe med det. men han gir deg/dere jærne råd eller no. var det stort kutt/rift? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 å fy faen nå ble jeg kvalm!!var det vondt eller?ta "det" med til lege du..selv om det ikke er no så kan du jo være på den sikkre sida... skjedde med typen også. han blødde noe voldsomt.. men det gikk over. ta det med ro. det gror fort. la være å ha sex på et par uker så er du sikker. tror det er sånnt som skjer=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 Slike spørsmål hører hjemme på forum for allmennmedisin eller urologi (dr. Talseth). Gynekologi er om kvinners underliv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.