Gå til innhold

Skal slutte å røyke, men blir så sur og sint...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å prøve å slutte å røyke. Går egentlig dårlig, for når jeg har vært en dag uten røyk er jeg blitt et annet menneske..Tenner for den minste ting, tåler ingenting lenger av mann og barn.Småspiser gjør jeg hele tiden. D verste tapet er egentlig morgenrøyken, for etter den er jeg som regel blid, men uten den blir jeg sur og grinete.

Noen andre som har opplevd lignende?

Noen gode råd hva man kan gjøre? Samboer sa en dag: "vær så snill, ta deg en røyk".Da synes jeg det går for langt, prøver å tenke positivt, gjøre morsomme ting, men ingenting hjelper...

Vil så gjerne bli kvitt røyken.

Gjest Røykfri2...
Skrevet

Hei!

Det var som å lese om meg selv... Sluttet på søndag (er på 6. dagen..) og har mistet humøret jeg også.. Farer opp av den minste ting og savner som du morgenrøyken med kaffe til...

Jeg skulle også ønske det var et godt råd om hvordan en kommer seg videre. Selv holder jeg på "å bli gal" her....

Bruker du plaster eller noe? Jeg har sluttet ved hjelp av Allen Carr boken, men huff, det er bare ikke enkelt...

Litt godt å lese at jeg ikk er den eneste som sliter, - vi får bite tennene sammen... Jeg ønsker også å forbli en eks-røyker... :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har vært røykfri i ca.2 måneder.Det første du må gjøre er å være bestemt på at du skal slutte å røyke,ellers hjelper det ikke!Jeg brukte røykeplaster å det brukte jeg bare i 2 dager men det er individuelt.Røyker du inne?Røyk ute fordi da røyker du mindre,hamster tyggis.Jeg sluttet da jeg hadde noen arbeidsdager på rad.(arbeider på sykehjem)Dette har ivertfall funket hos meg.Spis mye frukt hvis du spiser mye!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...