Gå til innhold

Det er greit at du lot deg terge..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen har klaget på at dette har blitt et mindre koselig sted å være.

Javel, men nå blir det ihvertfall et kjedelig sted å være.

Personlig synes jeg det er underholdende og følge med på andres diskusjoner, spesielt hvis temperaturen blir høy.

Selvsagt finnes det grenser, men synes dere begynner å bli vel ivrige nå.Helt uskyldige diskusjoner blir slettet.

Hvis man virkelig greier å bli lei av "kranglefanter"her i,må jo det bety at det er her inne de lever sitt liv. Da er det kanskje på tide for dem å finne på noe annet. Da har man vært her for mye etter min menig.

Er det folk som er lei av andres diskusjoner, man skal ta hensyn til på et diskusjonsforum?

Jepp. Desto merkeliger at mitt første innlegg ble slettet. Det var ikke til Sør. Det var kjemisk renset for personagrep. Tråden videre gikk for seg i høflige former til den innlegget var stilt.

Sør besvarte også innlegget, og jeg lurer ikke på hvorfor det ble slettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...