Gå til innhold

til alle jenter


Gjest max

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på dette med jenter/damer hva de mener egentlig om bli sammen med menn som har dårlig økonomi. Det virker som om det ikke er så nøye lengere bare mannfolka er gode i senga og har en utrolig bra kropp. Da kan gjerne damen bli sammen med taperen og trøste ham for det. Dessuten virker det som om kvinner ikke lenger faller for menn med utdanning og godt betalte jobber. Hvorfor har det blitt slik?. Blir dere kvinner lært opp hjemmefra at i dag bør det satses på menn med pikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi spør da vel ikke om stilling og formue ved første møte? I alle fall ikke jeg.

Faller man, så faller man, - penger får vel en oppegående jente i dag klare å skaffe sjøl!

Det er MANNEN man vil ha, - ikke titler. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Blir dere kvinner lært opp hjemmefra at i dag bør det satses på menn med pikk?"

Ja,det var akkurat det mine foreldre lærte meg opp til.

Glem penger jenta mi, sats på pikken du, sa min mor støtt og stadig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Blir dere kvinner lært opp hjemmefra at i dag bør det satses på menn med pikk?"

Ja,det var akkurat det mine foreldre lærte meg opp til.

Glem penger jenta mi, sats på pikken du, sa min mor støtt og stadig.

Saadet?:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saadet?:-O

Jeg er lysvåken. Alltid sånn når ferien er ferdig.Og så møter vi på jobb dødstrøtte.Gubben ligger og vrir seg han også.

Samme hos dere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lysvåken. Alltid sånn når ferien er ferdig.Og så møter vi på jobb dødstrøtte.Gubben ligger og vrir seg han også.

Samme hos dere ;-)

Våken og våken....sandpapir i øya, -men VIL ikke på jobben!..noen av oss. *gjeeesp* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våken og våken....sandpapir i øya, -men VIL ikke på jobben!..noen av oss. *gjeeesp* :-)

Jeg er ikke sandpairfri jeg heller.

Det føles som om det er av den svært grove typen også - tykkelse 20.

Dessuten tygger jeg på en smakløs Nicorette i mangel av noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Blir dere kvinner lært opp hjemmefra at i dag bør det satses på menn med pikk?"....Herlighet for en teit ting å spørre om, selvfølgelig blir vi lært opp til det, det burde du da visst helt av deg selv.

Mannfolk med masse penger har forresten ikke noe å fare med...bortsett fra pengene da...og det er i hvert fall det som betyr minst for meg.

http://www.angelfire.com/tv/janebj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spenning

Vi spør da vel ikke om stilling og formue ved første møte? I alle fall ikke jeg.

Faller man, så faller man, - penger får vel en oppegående jente i dag klare å skaffe sjøl!

Det er MANNEN man vil ha, - ikke titler. :-)

Godmorgen.

Kunne ikke dy meg når jeg hørte fall.

Flisa noen faller fortere enn andre, særlig på dansegulvet:-)) *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen.

Kunne ikke dy meg når jeg hørte fall.

Flisa noen faller fortere enn andre, særlig på dansegulvet:-)) *s*

Hehe

Det må ha satt seg godt fast det minnet der...du vender stadig tilbake!

Må ha vært et meeeeget verdig og elegant fall jeg ramlet over der! :-)

*trøtt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg ble opplært hjemmefra, har ikke mannen pikk blir det ikke barnebarn, vet du!

For øvrig faller jeg for menn som har mye mellom øra, hva de har mellom beina er ikke utslagsgivende, bare de har noe der kan jeg alltids lære dem opp. Det er mulig dette er ukjent for deg, men det finnes faktisk menn som har mange flotte tanker og meninger inni hodene sine selv om de ikke har tattt doktorgraden.

Jeg har forresten heller ikke opplevd at pikkstørrelse og evner i senga henger sammen med utdannelsesnivået og årsinntekta slik du hevder i innlegget ditt, men du har kanskje vært til sengs med flere menn enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Max

Det er det dummeste spørsmålet jeg har hørt på lenge. Om vi blir lært opp hjemmefra???

Hva ble du lært opp til????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Klart jeg ble opplært hjemmefra, har ikke mannen pikk blir det ikke barnebarn, vet du!

For øvrig faller jeg for menn som har mye mellom øra, hva de har mellom beina er ikke utslagsgivende, bare de har noe der kan jeg alltids lære dem opp. Det er mulig dette er ukjent for deg, men det finnes faktisk menn som har mange flotte tanker og meninger inni hodene sine selv om de ikke har tattt doktorgraden.

Jeg har forresten heller ikke opplevd at pikkstørrelse og evner i senga henger sammen med utdannelsesnivået og årsinntekta slik du hevder i innlegget ditt, men du har kanskje vært til sengs med flere menn enn meg?

Evner i senga henger neppe sammen med utdannelsesnivå. Men det er en fordel at man generalt har lyst på sex og en viss peiling på hva mennesker setter pris på av seksuell kontakt. Kunnskaper på området er ikke av det onde.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Sats på en mann du føler du har det godt sammen med, en du kan dele interesser med, som du føler deg trrygg på. Men ta tiden til hjelp, lær ham å kjenne.

Det avgjøærende er hverken hans pikk eller pengepung, men personen.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, har du tapt for en taper? :-)

Nei, vi jenter tar ikke på oss omsorgsarbeide bestandig.

Kanskje det har noe med personligheten å gjøre ,det at noen er mer populær enn andre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...