Gjest grønne øyne Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei igjen. Jeg skrev i et tidligere innlegg at jeg i ca 6 dager tok i gjennomsnitt 6 pinex forte og noen vival rett før jeg la meg. Nå har jeg sluttet, men sliter med noen kroppslige problemer, og lurer på om det kan være årsaken.... Jeg har de siste tre eller fire dagene hatt diare... Dvs, jeg klarer meg noenlunde fint når jeg er ute, gjør noe, men hjemme så bare renner det rett gjennom... I tillegg får jeg fryktelige kvalmebyer... og magesmerter, som går over i løpet av noen minutter, fem minutters tid. Da må jeg bare legge meg på magen... Jeg er en sjenert jente, som ikke tør trappe opp på legens kontor og si at jeg har diare... Dumt sikkert, men jeg tør ikke... Er det noen som vet om dette kan være bivirkninger av medisinene jeg tok? Jeg tar fremdeles pinex forte om dagen, men i normal mengde. Gjerne i gjennomsnitt to ganger for dagen. Midt på dagen for rygg/hodesmerter og en om kvelden før jeg legger meg... Tar også to vival før jeg legger meg... Hva kan dette være? Jeg er veldig stresset for tiden også, men det har jeg vært før også , uten å ha fått disse tingene... Håper på svar fra noen... Jeg er ikke redd... døden... Men jeg har et kontrollbehov som ikke ligner grisen... Så jeg trenger å vite hva som skjer... Mvh grønne øyne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134769-lever/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg synes du skal bite i deg sjenansen og gå til legen. Da kan du få skikkelig hjelp med alt du sliter med, både rygg, mage og stress. Husk at legen hører mange rare historier og opplever mange forskjellige sykdommer. Han vil ikke oppfatte noe av det som dumt eller noe sånt. Det er mulig at du har fått diare av medisinen du har tatt. Man får det også av stress og av magevirus. Så det kan være mange ting men du bør få vite hva det er. Husk mye kan bli ødelagt av den dosen medisin du tok. God bedring! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134769-lever/#findComment-835680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.