nalle1 Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 For litt over 14 dager siden var jeg inne og tok abort. Jeg var i veldig fin form etter på og blødde nesten ingen ting. Blødninger kom først 2 dager etterpå, ikke kraftig, men menslignende kanskje. Disse blødningene har gitt seg nå, men har fortsatt litt utflod, brun/rødt lignende. Har hat minimalt med smerter, men noe murring og "bobling" i magen har det vært. Den siste uken har jeg også hatt hodepine hver ettermiddag/kveld. Jeg begynte med p-piller den dagen jeg var inne på sykehuset. Burde jeg ta en tur på sykehuset for å ta en sjekk om det kan være noe galt? 0 Siter
Gjest annne Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 Når jeg tok abort fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk lov til å begynne med pillen før jeg fikk neste menstruasjon. Kanskje det er det som gjør at det er så rart? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. desember 2000 Skrevet 28. desember 2000 Hvis hodepinen fortsetter, bør du overveie å slutte med p-pille, det kan være en bivirkning. Med hensyn til blødningen, virker det normalt etter abort. Hvis du ikke har feber eller smerter, kan du se det an. (Det er helt vanlig å starte med pillen umiddelbart etter aborten). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.