nalle1 Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 For litt over 14 dager siden var jeg inne og tok abort. Jeg var i veldig fin form etter på og blødde nesten ingen ting. Blødninger kom først 2 dager etterpå, ikke kraftig, men menslignende kanskje. Disse blødningene har gitt seg nå, men har fortsatt litt utflod, brun/rødt lignende. Har hat minimalt med smerter, men noe murring og "bobling" i magen har det vært. Den siste uken har jeg også hatt hodepine hver ettermiddag/kveld. Jeg begynte med p-piller den dagen jeg var inne på sykehuset. Burde jeg ta en tur på sykehuset for å ta en sjekk om det kan være noe galt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annne Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 Når jeg tok abort fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk lov til å begynne med pillen før jeg fikk neste menstruasjon. Kanskje det er det som gjør at det er så rart? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. desember 2000 Del Skrevet 28. desember 2000 Hvis hodepinen fortsetter, bør du overveie å slutte med p-pille, det kan være en bivirkning. Med hensyn til blødningen, virker det normalt etter abort. Hvis du ikke har feber eller smerter, kan du se det an. (Det er helt vanlig å starte med pillen umiddelbart etter aborten). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.