Gå til innhold

Abort

nalle1

Anbefalte innlegg

For litt over 14 dager siden var jeg inne og tok abort. Jeg var i veldig fin form etter på og blødde nesten ingen ting. Blødninger kom først 2 dager etterpå, ikke kraftig, men menslignende kanskje. Disse blødningene har gitt seg nå, men har fortsatt litt utflod, brun/rødt lignende. Har hat minimalt med smerter, men noe murring og "bobling" i magen har det vært. Den siste uken har jeg også hatt hodepine hver ettermiddag/kveld. Jeg begynte med p-piller den dagen jeg var inne på sykehuset. Burde jeg ta en tur på sykehuset for å ta en sjekk om det kan være noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg tok abort fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk lov til å begynne med pillen før jeg fikk neste menstruasjon. Kanskje det er det som gjør at det er så rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis hodepinen fortsetter, bør du overveie å slutte med p-pille, det kan være en bivirkning. Med hensyn til blødningen, virker det normalt etter abort. Hvis du ikke har feber eller smerter, kan du se det an. (Det er helt vanlig å starte med pillen umiddelbart etter aborten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...