Gå til innhold

Kjære Maar

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse med erstatningen :) Det fortjente du virkelig! Jeg er så glad på dine vegne. Beklager at jeg ikke har fått svart deg før, det er en god stund siden jeg har vært her nå. Har hatt det for tøft. Vært sykemeldt litt. Men jeg har ikke gitt meg. Ikke enda. Jeg vet enda ikke hva som skjer med min sak. Mange som ikke har vært til avhør enda. Mange som har blitt dratt inn i dette, mange som har fått vite. Slitsomt. Men det går, jeg holder meg fast på et vis. Men det var så godt å høre at du har fått erstatning: Og ikke noe rart at du følte deg tom etterpå. Tenk så mange tanker du har hatt og hvor mange krefter du har brukt på akkurat dette. Jeg tror det er en helt normal reaksjon. Tenker masse på deg og sender deg mange gratulasjonsklemmer.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134783-kj%C3%A6re-maar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk:)

Stå på med saken din ( saken er egentlig teit å si...livet ditt er bedre:) )

Det har du jammen meg rett i :) Det er livet vårt som er viktigst. Alt dreier seg jo ikke om overgrepene selv om det av og til føles slik. Vi er jo så mye, mye mer enn det.... Heldigvis! Jeg prøver å legge saken til side nå som jeg likevel ikke kan gjøre annet enn å vente, men den klarer å lure seg inn i tankene hele tiden. Og det gjør han også. Bilder, lukter, følelser, mareritt.... Men jeg skal vinne over ham! Jeg skal, jeg skal, jeg skal!!!!!! Så fikk jeg sagt det også :) Ha en fortsatt god helg, Maar. Vi skrives nok. Varm hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134783-kj%C3%A6re-maar/#findComment-836207
Del på andre sider

Det har du jammen meg rett i :) Det er livet vårt som er viktigst. Alt dreier seg jo ikke om overgrepene selv om det av og til føles slik. Vi er jo så mye, mye mer enn det.... Heldigvis! Jeg prøver å legge saken til side nå som jeg likevel ikke kan gjøre annet enn å vente, men den klarer å lure seg inn i tankene hele tiden. Og det gjør han også. Bilder, lukter, følelser, mareritt.... Men jeg skal vinne over ham! Jeg skal, jeg skal, jeg skal!!!!!! Så fikk jeg sagt det også :) Ha en fortsatt god helg, Maar. Vi skrives nok. Varm hilsen fra

God helg til deg og :))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134783-kj%C3%A6re-maar/#findComment-836585
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...