Gå til innhold

slik ble jeg frisk av bulimi


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg ser det er mange innlegg om bulimi for tide. Derfor vil jeg fortelle hvordan jeg ble kvitt denne plagen. Jeg begynte å trene mye, det gjorde jeg i ett år. Da trengte jeg ikke spy, dessuten trente jeg så mye at jeg ikke hadde tid til å spy. Nå trener jeg litt sjeldnere, men trener fortsatt, når jeg ikke er for deprimert.

Så tok jeg meg sommerferie fra bulimien, en pause, og etter det vendte jeg liksom aldri tilbake. Så la jeg på meg, men jeg drev litt selv-suggesjon og innbillte meg selv at jeg så SABLA BRA UT uansett. Det tror jeg enda, selv om jeg veier mere en noen gang. Dessuten tenkte jeg at spiseforstyrrelser var noe skikkelig taperaktig og helt latterlig og tragisk og noe sånt ville jeg aldri innlate meg på igjen. (ikke særlig sympatisk, jeg vet det, men det virket for meg). Det er kult å spise mat og det er så morsomt å ha former og bryster!!!!! :-)

Hender fortsatt at jeg overspiser, og en sjelden gang spyr jeg, men det er slett ikke ofte, og fører ikke til tilbakefall.

Istedet for å nyte synet av ribbein, så nyter jeg synet av meg selv i sminke med oppsatt hår osv...

Ikke særlig sympatisk, jeg vet det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjære trrrish. Så fint for deg. Og jeg skal si deg at jeg tror den bruksanvisningen er veldig bra. Jeg ble kvitt min sosiale angst med å bruke samme metode. Jeg sa til meg selv at jeg ikke måtte være så innbilsk at folk gikk rundt å tenkte på hva jeg hadde sagt og gjort. Og at alle ville se på meg når jeg kom inn i ett rom.

Og vet du, jeg synes det er veldig sympatisk å være glad i seg selv jeg.

Hurra for deg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella bulimi

Hei trrrish

Takk for innlegget ditt!

Jeg er nok hovedperson bak mange av de fortvilte innleggene her i det siste. Akkurat nå sitter jeg faktisk og spiser sjokolade - bombe! ;0) Om jeg kommer til å spy er en annen sak.

Dette med trening tror jeg er alfa omega, ja. Og som Hannah k også sier: man skal ikke tro at alle har ens fokus mot seg. Det har jeg lært meg, heldigvis.

Takk igjen for fint innlegg. Fint å høre om/fra dem som har kommet seg ut av helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shadows1365380629

Takk for at du gir meg håp!!!

Til syvende og sist er det en selv som må gjøre jobben. Oppskriften må man finne selv..

Jeg jobber med å finne min, .. tror jeg :)

Uansett, tusen takk!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...