Gå til innhold

"deppeinnlegg"


Gjest Reese

Anbefalte innlegg

Etter ni lange dager etter innsetting så kom det jeg ventet MINST på; mensen. Da er det ikke håp for oss denne gang. Gråt noen tårer både min mann og jeg men slik er vel reaksjonen...

Ruget alt jeg bare klarte og hadde virkelig troen på at etter fem år med prøving så var det vår tur å lykkes, men nei så heldig var vi ikke.

Det var så sinnsykt nedtur å få mensen og nå må vi vente noen mnd. før vi får begynt på`n igjen. Blir nok lange dager det.

Life is not fair... men vi har to forsøk til og håper over alt at vi skal få det til.

Fikk bare satt inn ett egg, er muligheten større å lykkes hvis man får satt inn to?? noen som vet?

Neste gang bruker dem den "andre metoden" Isci, da bare ett av ni egg ble befruktet.

Huff nei livet må jo bare gå videre.

Dette ble litt langt, men takk for at du tok deg tid til å lese :o)

Klemmer fra Reese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil så gjerne bli mamma

Det var utrolig trist å lese at mensen melde sin ankomst.

Håper det går bra med dere.

Lykke til videre.

Masse klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, Reese!

Det var ikke kjekt . Dette som skulle gå så bra vo er jo helt likt i løypa og jeg hadde krysset fingrene for at begge skulle lykkes nå. På sykehuset hos oss sa de at vi måtte for all del ikke slutte med progesteronen selv om vi fikk blødning - det kan i noen tilfeller vise seg at man er gravid for det - men det kommer vel kanskje an på hvor sterk bloødningen er.

Uansett det er pyton å få mensen ifm forsøk og det finnes ikke ord som kan trøste i en slik situasjon - bare tid.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snartnrto

LIVET GÅR VIDERE! - og dere vil lykkes. Vi lyktes heller ikke på første forsøk, hverken da vi fikk vårt første barn (på 2. IVF-forsøk) eller denne gangen (vi prøver nå å få søsken).

Jeg spurte om om sjansen er større om en setter inn to egg og fikk til svar at en kanskje økte sannsynligheten med 5%.

Sannsynligheten for tvillinger øker en del mer....

Tenker på deg! Dere vil lykkes og vi også - med tiden.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig trist å lese at mensen melde sin ankomst.

Håper det går bra med dere.

Lykke til videre.

Masse klemmer fra meg

Det var trist å lese at mensen har kommet hos deg!

Men dere vil lykkes en dag :)

Kanskje isci vil jelpe dere neste gang. Jeg hadde akkurat det samme problemet, at det var få egg som ble befruktet, så jeg prøver det nå på mitt 2 ivf forsøk.

* trøste klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så trist å høre :o(

Sjansen for å lykkes er større med 2 enn med ett egg. På Maigaard mente de at sjansen for positiv test med 2 egg lå på ca. 40%. Med 1 egg var sjansen ca. 30%.

Vi valgte å bruke bare ett egg denne gangen - dels fordi vi allerede hadde en tornado hjemme, og tanken på 2 til var gankse avskrekkende. Dels fordi vi ikke hadde det så travelt, så vi kunne godt bruke litt flere forsøk for å få det til.

Som noen andre sier, må du fortsette med progesteron, selv om du blør. Man kan få blødninger selv om man er gravid, men sjansen er selvsagt størst for at det ikke gikk veien denne gangen.

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist å lese at mensen har kommet hos deg!

Men dere vil lykkes en dag :)

Kanskje isci vil jelpe dere neste gang. Jeg hadde akkurat det samme problemet, at det var få egg som ble befruktet, så jeg prøver det nå på mitt 2 ivf forsøk.

* trøste klem*

Kjære Reese.

Ble kjempelei meg da jeg leste at du hadde fått mensen.

Vet hvor skuffet du føler deg, men ikke gi opp enda. Forhåpentligvis lykkes dere neste gang, og da kan dere sikkert få satt inn to egg. Dobbel sjanse:o)

Ønsker dere lykke til videre.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange trøsteklemmer og svar. Hva skulle jeg gjort uten dere :o)

Har hatt ei tøff helg med mye tenking, men krysser alt for at det klaffer neste gang.

Må bare se fremover.

Lykke til med dere, skal tenke på dere og håper at det lykke for oss alle, bare vent å se!!

Klem fra Reese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Reese. Har vært i de samme skoene selv, så jeg vet hvordan det føles. Ta godt vare på hverandre og riktig lykke til neste gang. Da kan det slå til vet du. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...