Gå til innhold

øl


Gjest på tur ut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det verste som kan skje er at du får blackout, det fikk jeg. Medisinene forsterker alkoholens virkning. Så du må være forsiktig.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro i hvert fall. Høyst sannsynlig blir du fortere påvirket enn du pleier så du kan ende med å bli sørpe full før du aner ordet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv, men vær forsiktig. En øl vil sansynligvis ikke være noe problem. Men du bør vente til du vet mer om hvordan medisinen virker på deg før du drikker som vanlig, med mindre en øl er det meste du pleier å innta :-)

Selv har jeg drukket mye (MYE) samtidig som jeg brukte mye medisiner, uten at det var noen som helst forskjell. Men jeg tror ikke jeg er helt representativ på det området.

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Prøv, men vær forsiktig. En øl vil sansynligvis ikke være noe problem. Men du bør vente til du vet mer om hvordan medisinen virker på deg før du drikker som vanlig, med mindre en øl er det meste du pleier å innta :-)

Selv har jeg drukket mye (MYE) samtidig som jeg brukte mye medisiner, uten at det var noen som helst forskjell. Men jeg tror ikke jeg er helt representativ på det området.

"....................."

Begynner virkelig å tro at vi må slå oss sammen...

Ops, sa vist godnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste som kan skje er at du får blackout, det fikk jeg. Medisinene forsterker alkoholens virkning. Så du må være forsiktig.

Mvh

Når jeg gikk på medisiner og slulle drikke øl,leste jeg på innlegget i pakken først.

Der stod det ingenting,

så jeg regnet med det var ok.

Men når jeg da drakk,så endte det ofte galt.

Uten at jeg visste hvorfor.

Jeg kunne "klikke" helt ut.

Noen ganger mistet jeg kontrollen over meg selv.

Klatret over piggtrå gjerder og ble veldig destruktiv.

Jeg trodde det var min depresjon som ble kraftig forsterket,men etter at jeg sluttet på medisiner,har jeg ikke hatt noen slike episoder i det hele tatt når jeg tar noen øl.

Så det er nok lurt å være våken for faremomemtene når du blander de tingene.

Jeg for min del drakk aldri mye,det var gjerne bare et par flasker.

Men vi er alle forskjellig,så vi reagerer nok gjerne ikke likt.

lykke til med "å prøve ut",håper det går fint for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...