Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For ca 1 mnd siden fikk jeg meg en kraftig smell i hodet i forbindelse med et idrettsarrangement. Jeg gikk på jobb som vanlig dagen derpå og 2 dager etter det, men alle disse dagene hadde jeg hodepine, ofte fra morgenen av. Jeg gikk etterhvert til legen, som sykemeldte meg i 2 dager med hjernerystelse.

Etter dette har det blitt værre og værre. Har hatt hodepine HVER dag. Den kommer gjerne halvveis i arbeidsdagen og varer resten av dagen. Den kommer også dager jeg har fri. Hodepinen er så intens at jeg blir liggende strakt ut uten å orke å gjøre noe som helst, og ofte funker det ikke å ta smertestillende mot det heller.

Smellen fikk jeg i pannen, men smertene strekker seg fra bak ene øyet til bakhode på samme side.

Jeg er i midten av 20-årene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134830-kraftig-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg synes dette virker alvorlig. Jeg synes du skal gå til legen igjen. 2 dagers sykemelding er vel ingenting når du har hatt hjernerystelse. Hadde du fått 1 uke kunne jeg forstått det. Man skal jo holde seg helt i ro når man har det. Nei, ta deg en tur til legen igjen du.

God bedring.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134830-kraftig-hodepine/#findComment-835942
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...