Gå til innhold

blir jeg gal av medisinene?


Gjest rachell

Anbefalte innlegg

Gjest rachell

Jeg er en helt frisk jente som bruker 6 mg fluanxol. B(Bortsett fra depresjoner er jeg frisk.)

Etter at jeg fikk fluanxol har tankegangen min endret seg, noen stjeler og kontrollerer tankene mine, jeg kunne se en alienmann i veggen, det er åndelig liv på Mars og som en hevn over at menneskene prøver å forske på Mars, så har aliens stjelt mine tanker og nå stjeler de også luften min slik at jeg ikke får puste og jeg kommer til å eksplodere. Dessuten kan jeg et kort glimt se en dame, så like etterpå er hun borte. Jeg kan også se en gutt sitte i soverommet mitt, like etterpå ser jeg at det er en koffert. Så blir det en gutt, så blir det en koffert etc.

Marsboerne, det er åndelig liv på Mars, kommer med en grusom hevn på oss mennesker, og jeg er ledd i denne hevnen. Tankene presser seg hardt i hodet mitt før de forsvinner.

Jeg hadde det ikke slik før jeg fikk fluanxol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det virker som om noe av bivirkningene av disse tablettene er hallusinasjon.

Ikke alle regerer slik du gjør, og andre igjen får andre bivirkninger, men etter selv å ha opplevd hallusinasjoner med andre medisiner, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å slutte med medisinen.

Gå til lege og legg kortene på bordet slik du opplever det. Det ganger ingen og i hvertfall ikke deg selv å ha det slik.

Legen har plikt å ta deg på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...