Gå til innhold

Kan jeg spør han?


Gjest finnguala

Anbefalte innlegg

Gjest finnguala

Skulle gjort ferdig et førsteutkast på en oppgave på ti sider til i morgen kveld, men jeg ligger rett ut på sofaen og får nesten ikke puste, musklene er i helspenn og fryser. Blir så svimmel av å ikke få puste. Jeg får ikke gjort noe fornuftig pga angsten og jeg MÅ få gjort denne oppgava og ei til på ti sider som skal levers om tre uker.

Etter det er det praksis i seks uker så er det en ny oppgave på 20 sider og enda en oppgave før muntlig sensur.

Hvordan skal ejg klare dette studiet.

Har bestemt meg for å ringe fastlegekontoret i morgen og like etterpå kan jeg bestille time med den nye legen.

Kan jeg be han om noe beroligende nå og evt ny vurdering av de faste medisiner jeg går på? Beroligende er jo ikke noen løsning på sikt, men akkurat nå trenger jeg det.

Kan jeg spør han om det eller virker det dumt?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjære finngula, på meg virker det som om du har prestasjonsangst. Du, som mange andre, utsetter lekser og arbeid du ikke liker til siste liten. Og da tar panikken deg. Tro meg, jeg er også sånn. Har begynt på nytt studie nå og har drøyd det vel lenge med lesingen. Forskjellen på deg og meg er at jeg ikke får panikk men jeg har derimot lett for å gi opp. Så vet du det.

Ring til legen du. Kanskje han kan gjøre noe for deg kanskje ikke. Det vil du ,først få vite når du er der. Det er aldri feil å undersøke.

Ta deg selv i nakken og dra deg opp av sofaen. Det er ennå ikke for sent å gjøre noe, begynne iallefall.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...