Gjest Optimal forbrenning... Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Hei! Hva bør man gjøre for å få optimal forbrenning? Jeg er litt overvektig, trenger noen råd for å gå ned. Prøver å trene regelmessig, men har ikke så veldig god tid. Tidspresse, går nok litt ut over matkvaliteten også. Er det noen som har noen gode råd? Klem 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Enkelt sagt: spis ofte og ikke for mye ved hvert måltid. Så er det også snakk om hva man skal spise, men det er sikkert andre bedre egnet til å si noe om enn meg. "..................." 0 Siter
Gjest Optimal forbrenning... Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Enkelt sagt: spis ofte og ikke for mye ved hvert måltid. Så er det også snakk om hva man skal spise, men det er sikkert andre bedre egnet til å si noe om enn meg. "..................." Hva er "ikke mye" ved hvert måltid? Er ikke helt sikker lenger jeg.. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Hva er "ikke mye" ved hvert måltid? Er ikke helt sikker lenger jeg.. Det var vel litt dårlig formulert, ja :-) Det jeg mente var mer i retning av "ikke FOR mye". Altså, ikke spise seg stappmett, men normalt mett. ".................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.