Gå til innhold

innleggelse


Gjest ninaz

Anbefalte innlegg

er en jente på 19 år som sliter med sf. Har BMI på 19 så er normal, men har vært nede på endel lavere BMI.

Prob. nå er at jeg begynner å bli dårligere igjen. ble akkurat skrevet ut av sykehuset nå ved juletider. har vært innlagt 4 ganger før det, på en ungdomspost. Men nå går det nedover igjen. Klarer ikke komme meg på skolen(går siste året på allmenn) over spiser og kaster opp kanskje 10-12 ganger daglig, ja jeg er skikkelig nedbrutt både fysisk og psykisk.

nei, vet ikke hva jeg skal gjøre. går til psykolog, men hun har vært syk i noen uker nå. føler meg så hjelpesløs. Er så sliten, og mister håpet snart. Blir jeg frisk noen gang?

har slitt med dette lenge nå..først anoreksi, så bulimi. bulimi er det verste. det er så jævli!

Hva slags tilbud er det i norge egentlig? noe langtids? Har vært innlagt lenge om gangen. ofte 5-6 mnd, men er det nok?

hilsen en sliten, sulten og oppgitt jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shadows1365380629

God og varm klem til deg, fra meg!! :)

Håper du får det bedre etterhvert.

Lykke til!

Klem fra meg,

..ganske sliten jeg også.. så du er i alle fall ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella bulimi

hei ninaz

har du noen andre enn psykiateren din å prate med også?

hos meg har symptomene blitt bedre etter at jeg åpnet meg (først for de nærmeste) og nå også for venner og mer perifære venner. Opplever å få støtte og dette hjelper meg videre. Kanskje kunne det være noe for deg å gjøre også, hvis du ikke allerede er åpen om det?

Det er ikke noe å skamme seg over. De første gangene man skal fortelle om det kan det føles vanskelig, men det blir bedre og lettere - og skammen ved det forsvinner sakte, men sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...