Gå til innhold

psylosenært


yoomee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har hatt psykoser.. at du er i grenseland for psykoser vil si at de tror du nesten har psykoser, men mindre psykoseeffekter.. psykosene mine gjorde slik at jeg trodde forskjellige ting skjedde rundt meg, det skjedde i virkeligheten ikke, men jeg reagerte som om det skjedde. andre så da mine rare reaksjoner på ting de ikke kunne se, høre eller forstå. jeg satt fast i èn av de psykosene i 5mnd. jeg trodde hele verden var maskiner og at mennesker ikke fantes men var celler som hallusinerte, at alt vi så, var egentlig ikke der.. hehe, nå må jeg bare le av det. jeg var jo helt syk. men men.. noen spesiell grunn til at du lurte eller? noe du lurer på innen psykoser og tvangslidelser, schizofreni eller panikk angst og enkelte andre ting bare si ifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt psykoser.. at du er i grenseland for psykoser vil si at de tror du nesten har psykoser, men mindre psykoseeffekter.. psykosene mine gjorde slik at jeg trodde forskjellige ting skjedde rundt meg, det skjedde i virkeligheten ikke, men jeg reagerte som om det skjedde. andre så da mine rare reaksjoner på ting de ikke kunne se, høre eller forstå. jeg satt fast i èn av de psykosene i 5mnd. jeg trodde hele verden var maskiner og at mennesker ikke fantes men var celler som hallusinerte, at alt vi så, var egentlig ikke der.. hehe, nå må jeg bare le av det. jeg var jo helt syk. men men.. noen spesiell grunn til at du lurte eller? noe du lurer på innen psykoser og tvangslidelser, schizofreni eller panikk angst og enkelte andre ting bare si ifra..

hei

takk for svaret ditt.

skrev innlegg her om at jeg føler at jeg blir overvåket, at noen ser meg på tv til enhver tid, og at de sitter inne i hodet mitt og styrer hva jeg skal tenke på.

fikk da svar av psykologen her at det var psykosenært. skal inn på blakstad om noen uker, for utredning av psykoser. det blir fint å få navn på hva som feiler meg. har også startet på et dagsenter, skal dit for første gang nå til torsdag, er litt spent, men det går vel bra. håper det går bra med deg michelle_g, at du ikke sliter så fælt om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...