Gå til innhold

Snakker dere om det ?


Gjest loky

Anbefalte innlegg

Hvis dere tenker på selvmord, at dere ikke orker mer.Sier dere det til noen, eller er det en hemmelighet dere holder for dere selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snakker ikke så mye om det. noen av de nærmeste vennene mine vet at jeg har hatt sånne tanker, men svarer som oftest hvis de spør hvordan jeg har det, at alt er bare bra, men de forstår nok at ikke alt er bra.

noen ganger er det godt å få ut frustrasjonene og alt det vonde, men det bruker jeg psykiateren min til.

håper du har det bra, og ikke har sånne tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker ikke så mye om det. noen av de nærmeste vennene mine vet at jeg har hatt sånne tanker, men svarer som oftest hvis de spør hvordan jeg har det, at alt er bare bra, men de forstår nok at ikke alt er bra.

noen ganger er det godt å få ut frustrasjonene og alt det vonde, men det bruker jeg psykiateren min til.

håper du har det bra, og ikke har sånne tanker

Det er nok bra og snakke om det, men ikke bland venner og familie for mye oppi det, da blir det mye forvirring tror jeg. Best å få hjelp fra ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bra og snakke om det, men ikke bland venner og familie for mye oppi det, da blir det mye forvirring tror jeg. Best å få hjelp fra ukjente.

Jeg tenker på det.Ofte.Nesten hver dag.Men jeg finner stadig noe i livet som er verdt å leve for.Går hos psykolog, men har aldri sagt dette til henne.Det høres dumt ut, men jeg synes det er flaut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på det.Ofte.Nesten hver dag.Men jeg finner stadig noe i livet som er verdt å leve for.Går hos psykolog, men har aldri sagt dette til henne.Det høres dumt ut, men jeg synes det er flaut.....

Er det ikke derfor det finnes psykolog, eller har jeg missforstått?

Hun burde nå i allefall skjønne det, og finne ut hvorfor du tenker disse tanker.

Tror egentlig alle tenker "jeg vil dø" når det er tunge tider. Men som du sier, finner alltid noe og leve for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shadows1365380629

Jeg tenker på det.Ofte.Nesten hver dag.Men jeg finner stadig noe i livet som er verdt å leve for.Går hos psykolog, men har aldri sagt dette til henne.Det høres dumt ut, men jeg synes det er flaut.....

Hei loky!

Jeg tror det hjelper å prate om tanker man har. Det er veldig slitsomt å gå å bære på så store og tunge hemmeligheter, helt alene.

Ingen i hele verden kan klare seg helt alene. Det er derfor vi har hverandre. Vi trenger hverandre...

"Whats better? A lie that draws a smile? Or the truth that draws a tear?"

Lykke til med deg!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Gryte

Nei, jeg sa aldri et pip til noen om det. Planen la jeg i stillhet, og forsøkte så å gjennomføre det en gang jeg trodde jeg var alene. Det ble heldigvis med det ene forsøket. Ingen i min familie eller omgangskrets vet om dette, kun de jeg har vært i kontakt med innen helsevesenet.

PS! Hvis du går med tanker om dette, så finnes det telefonnumre du kan ringe, eller du kan snakke med fastlegen din. Jeg vil imidlertid råde deg til å tenke deg svært godt om før du velger å være åpen om selvmordstanker ovenfor familie eller venner, fordi slikt lett kan skape et helvetes sirkus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...