Gå til innhold

Medisinske sentre.. Bør jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært oppgitt av en vesentlig del av ansiktet mitt siden jeg var liten.

Grunnen for det er nok at man er blitt mobbet i åresvis.. Og da stikker det dypt.

Ellers er jeg fornøyd med kroppen min, men en ting ville jeg gjerne ordna på..

Nesen min. Den er en typisk oppstoppernese, og jeg har blitt kalt mye.. Kan nevne, gris, stikk-kontakt(etc...)

Men, den har nok ikke vært det store problemet før egentlig.. Jeg har blitt forelska, og hatt jenter som er forelska i meg. Men noen ganger så avskyr jeg nesen min noe så utrolig. Så for å komme til poenget.. Jeg har vurdert å ta i bruk plastisk kirurgi for å få endret vesentlig på nesepartiet.

Mange spørsmål må bli stilt.. Hjelper det virkelig? Blir jeg "penere"? Burde jeg ta i bruk en annen metode og godta meg selv som den jeg er?

Og om jeg endrer på nesen... Hva vil mine nærmeste tenke og si, som alltid har vært vant med det utseende jeg har?

Er det å gå for langt og endre på den kroppen man er født med?

Jeg er evig takknemlig om noen har erfaring om dette.. Både med operasjoner, misnøye, og evt andre ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134953-medisinske-sentre-b%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...