undrerinnen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ..og det kan vel ikke egentlig kalles voldtekt engang. Vet ikke hva jeg skal kalle det, ufrivillig sex kanskje? Kan ikke egentlig helt få meg til å tro at det skjedde igjen, og at det igjen kunne vært unngått hadde ikke jeg vært så fordømt dum.. Begynte i taxikøen ute på byen forrige helg, noen "gutter" (menn, 10 år eldre enn meg og venninna mi) ble med oss på nachspiel. Vi satt ute i de sene nattetimer og snakket.. Fikk god kontakt med en av dem, og kjemien stemte virkelig bra, trodde jeg. Etterhvert gikk venninna mi å la seg. Og jeg tror de andre også dro, er ikke helt sikker. Han begynte å ymte frempå om vi skulle ha sex. Jeg sa det var uaktuelt, er i et forhold. Litt senere spurte han om jeg ville ha mer å drikke. Og det ville jeg. Jeg begynte plutselig å fryse noe helt grusomt, og det siste jeg husker er at han hentet en dyne til meg, som han la over meg. Resten er borte. Hvisket ut av minnet. Men da jeg våknet, hadde jeg vondt nedentil, og var delvis avkledd(dvs avkledd på underkroppen) Jeg var helt alene, men ved siden av meg lå en boxershorts. Jeg vet at det er min egen skyld, og at jeg burde bedt han dra (tror faktisk det var meningen at han skulle dra også..) Men, likevel føler jeg det som om noen har trampet på meg. Skitnet til kroppen min, uten at jeg kunne gjøre noe med det engang! Har ikke tenkt over dette før nå. Vil ikke tenke på det. For selv om det kunne vært unngått, dersom jeg hadde hatt litt mer tankekapasitet og litt flere hjerneceller enn jeg har, føler jeg meg ekkel. Tør ikke fortelle typen noe, VET at han kommer til å gjøre det slutt. Det gjorde den forrige, da jeg var 16 og ble voldtatt av en ex.. Vet ikke helt noenting.. Bare at jeg avskyr meg selv, jeg klarer ALLTID å rote meg borti sånne mennesker.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134956-fikk-ikke-gjort-motstand/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snupselupsa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 dette er direkte et overtramp mot din kropp!du ska ikke finne deg i den slags.hadde jeg vært deg hadde jeg anmeldt han.om du husker hvordan han ser ut,kanskje har et navn oxo?det virker som han har puttet noe i drikken din..jeg føler med deg!ikke la han slippe unna.om typen din velger å gå ifra deg,er han ikke noe å samle på.han må jo forstå at du har blitt voldtatt.for det er det som har skjedd.stå på&ikke gi opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134956-fikk-ikke-gjort-motstand/#findComment-837697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trost i Taklampa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette må du anmelde. Han har antakelig dopet deg ved å putte noe i drinken din. Å ha sex med en bevisstløs eller neddopet person er det samme som voldtekt, og det er ulovlig. Du burde også snakke med noen om dette, snakk med en venninne eller foreldrene dine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134956-fikk-ikke-gjort-motstand/#findComment-837706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gamlebarbie Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kjære deg, dette er IKKE din skyld. Sier som de andre her, vet du hvem han er, anmeld. Han hadde ingen rett til å gjøre hva han gjorde.Det er voldtekt. Anmeld ham, sånn at han ikke får gjort det samme med andre. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134956-fikk-ikke-gjort-motstand/#findComment-838980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er IKKE din skyld at han dopet deg og brukte deg! Du har ikke noe skyld selv om du ikke ba ham gå. Han har ikke noen rett til å bryte dine grenser, enda mindre til å gjøre deg bevisstløs slik at du ikke har mulighet for å forsvare deg. Hvis kjæresten din forlater deg fordi du er blitt voldtatt så er han ikke verdt deg. Det mener... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134956-fikk-ikke-gjort-motstand/#findComment-839748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 For det første. Fryktelig leit at du har opplevd dette. Det er sant at jeg øker sjansen for å bli ranet om jeg går å vifter med en lommebok som strutter av tusenlapper. Men å rane meg er like fullt kriminelt, straffbart, og helt og holdent ranerens ansvar. Det er sant at du utsatte deg for risiko ved å sette deg selv i den situasjonen du gjorde. Men det betyr ikke at det er din skyld. De fleste som gjør nøyaktig det samme som du gjorde blir IKKE dopet og voldtatt. Ingen fortjener det du har opplevd! Det er ikke selvforskyldt. Ingen har rett til å utnytte deg i en sårbar situasjon uansett grunnen til din sårbarhet. Du har samme krav på å bli behandlet med respekt enten du er frisk eller syk, edru eller full, forsiktig eller uforsiktig, lettkledd eller tilsnøret, våken eller sovende. Ingen har rett til å krenke noen. Å absolutt ingen har rett til å dope noen for å krenke dem. Du ble dopet, med den hensikt å ha sex med deg når du ikke kunne gjøre motstand. Han viste at du ikke ville ha sex. Det hadde du jo sagt før den skjebnesvangre drinken. Han viste med all mulig sikkerhet at det var voldtekt. Anmeld han! Det er ulovelig å dope noen ned. Det blir 4 ganger mer ulovlig og straffbart når du gjør det for å voldta dem. Slike menn surfer på at jentene skal føle at det er deres egen skyld. Så kan de ture frem. Gjør verden en tjeneste! Anmeld han! Har du fortsatt den shortsen så ta den med til politiet. Hvis kjæresten din går fra deg pga voldtekt, bør du finne en som fortjener en flott jente som deg i stedet! Det er ikke du som er skitten. Det er den mannen. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134956-fikk-ikke-gjort-motstand/#findComment-841223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.