Gå til innhold

Klarer ikke å spise....


Shadows1365380629

Anbefalte innlegg

Shadows1365380629

Hei alle sammen!

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. Klarer ikke å spise..

Det er ikke så farlig enda, har bare hatt en dag uten mat..

Men jeg må jo snart spise!!!! Vet bare ikke hvordan...

Er ikke fet, nærmere undervektig, bare føler meg sånn...

Jobber med problemene mine. Er bare litt sliten nå...

Hva skal jeg gjøre??? Trenger noen råd...

Vet det er teit, det bare er sånn akkurat nå...

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på spiseforstyrrelse som et symptom, akkurat som med angst eller muskelspenninger osv. Det betyr at symptomet må komme fra noe bakenforliggende. Har du hatt en vanskelig periode, mye stress eller lignende? Kan du stille deg selv spørsmål om hva som ligger bak, en følelse eller opplevelse som utløste det at du ikke kan spise nå?

Jeg øver meg på å akseptere at jeg kan ha det vondt, uten å foreta meg så mye drastisk. Hvis du sier at det er helt i orden at du har det vondt nå. Finne årsaken til hvorfor, og kanskje snakke med noen om den, hvis du har muligheten?

Jeg vet ikke om dette kan hjelpe deg. Skjønner at det må være frusterende.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadows1365380629

Jeg ser på spiseforstyrrelse som et symptom, akkurat som med angst eller muskelspenninger osv. Det betyr at symptomet må komme fra noe bakenforliggende. Har du hatt en vanskelig periode, mye stress eller lignende? Kan du stille deg selv spørsmål om hva som ligger bak, en følelse eller opplevelse som utløste det at du ikke kan spise nå?

Jeg øver meg på å akseptere at jeg kan ha det vondt, uten å foreta meg så mye drastisk. Hvis du sier at det er helt i orden at du har det vondt nå. Finne årsaken til hvorfor, og kanskje snakke med noen om den, hvis du har muligheten?

Jeg vet ikke om dette kan hjelpe deg. Skjønner at det må være frusterende.

mvh

Hei Cathlin!

Det har vært mye stress med skolen. Mye nytt å forholde meg til, mange nye krav.

Jeg har truffet en gutt som jeg liker kjempe godt. Det er kjempe skummelt, og kjempe fint. (har vært utsatt for incest..)

Egentlig så er det veldig mye nytt i livet mitt nå. Alt er egentlig positivt, men likevel..

Jeg håper det nye blir gammelt snart. :)

Trenger litt tid.

Trenger en pause.

Må vile litt, uten å få dårlig samvittighet. Har en tendens til å stille litt for høye krav til meg selv. Det er bra å være pliktoppfyllende, jeg har oppnådd en del pga det. MEN, det er en grense, det kan bli litt mye noen ganger.

Å være bra er ikke godt nok. Jeg er ikke tynn nok..

Vet ikke helt jeg, dette blir nok litt rotete..

Veldig glad for at du svarte. Det hjelper :)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cathlin!

Det har vært mye stress med skolen. Mye nytt å forholde meg til, mange nye krav.

Jeg har truffet en gutt som jeg liker kjempe godt. Det er kjempe skummelt, og kjempe fint. (har vært utsatt for incest..)

Egentlig så er det veldig mye nytt i livet mitt nå. Alt er egentlig positivt, men likevel..

Jeg håper det nye blir gammelt snart. :)

Trenger litt tid.

Trenger en pause.

Må vile litt, uten å få dårlig samvittighet. Har en tendens til å stille litt for høye krav til meg selv. Det er bra å være pliktoppfyllende, jeg har oppnådd en del pga det. MEN, det er en grense, det kan bli litt mye noen ganger.

Å være bra er ikke godt nok. Jeg er ikke tynn nok..

Vet ikke helt jeg, dette blir nok litt rotete..

Veldig glad for at du svarte. Det hjelper :)

Klem fra meg

Det ser ut som du har mange ting å tenke på for tiden. Da er det ikke rart at du føler deg sliten. Det er lov å gi seg selv litt tid på å slappe av. Er det noe du liker å gjøre som får deg til å føle deg bedre? En hobby eller bare være litt snill med deg selv?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadows1365380629

Det ser ut som du har mange ting å tenke på for tiden. Da er det ikke rart at du føler deg sliten. Det er lov å gi seg selv litt tid på å slappe av. Er det noe du liker å gjøre som får deg til å føle deg bedre? En hobby eller bare være litt snill med deg selv?

mvh

Hm.. vet ikke helt. Tenker hele tiden på at jeg må spise, prøver, men klarer det ikke..

Kanskje jeg skal tenke på noe annet i stede..

Liker sånne typiske jente ting. Lakke neiler, hårkur, ta sol, handle, lese, dra på cafe..

Kanskje jeg skal prøve litt av det.. :)

Takk for at du minnet meg på det!

*KLEMMER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. vet ikke helt. Tenker hele tiden på at jeg må spise, prøver, men klarer det ikke..

Kanskje jeg skal tenke på noe annet i stede..

Liker sånne typiske jente ting. Lakke neiler, hårkur, ta sol, handle, lese, dra på cafe..

Kanskje jeg skal prøve litt av det.. :)

Takk for at du minnet meg på det!

*KLEMMER*

Ja, det hørtes lurt ut: ) Ikke tenke så mye på mat hvis det bare stresser deg. Det går bra selv om du ikke klarer å spise så mye i dag. Bare husk å drikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shadows1365380629

Ja, det hørtes lurt ut: ) Ikke tenke så mye på mat hvis det bare stresser deg. Det går bra selv om du ikke klarer å spise så mye i dag. Bare husk å drikke noe.

:)

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...