Gå til innhold

NÅ er det nytt år

Anbefalte innlegg

Gjest gamleBarbie

Og her sitter dere..:-)

Hvordan går det med dere gamle og gode kjente? Jeg savner mange av dere,ser at det er kommet nye mennesker inn, og vil si hei til dere.

Men hvor er det blitt av alle de gamle? Puseline, Hawkwind, Blesha har jeg litt kontakt med, men hvor er dere andre? Ritva, Sør og Dixi, dere står på fremdeles...:-) Flinke er dere. :-)

Kanskje på tide jeg svipper inn igjen? Kanskje på tide jeg slenger inn noen ord i ny og ne.

Vi har det bra.:-) Vi klarte å komme gjennom det absolutt verste som kunne skje. Og vi vokste på det, både som familie, som venner.Visste ikke at jeg hadde så mange fantastiske venner. Både herfra og i RL. Helt enormt.

Jeg vil takke. Og samtidig si at: jeg er her om dere skulle trenge et råd, en klem, hva som helst.:-)

God klem til alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135106-n%C3%A5-er-det-nytt-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest gamlebarbie

Hehe:) Ja det var meg og junikua som var ute og velta kuer!! har gått bortimot 5 år siden jeg surra meg inn her første gangen! Uff som tiden jogger avgårde!

Mariamor...:-) Til sommeren kan vi velte flere kuer. Lenge siden jeg gjorde det, gitt. På tide å ta opp igjen gamle takter. hehe

Så kjempebra å se dere her. At ting går bra og sånn. Det er vel det aller beste.:-)

Kjempeklem til alle sammen.

heia vennen :)

Så godt å se deg her inne oxo..

Er veldig lenge siden jeg har vært hær nå... men leser her inne sånn av og til..

Det går kjempe bra med meg nå:) har vært sammen med min kjære i 1 år nå :)

Vil bare si at du er helt super.. Kjempe glad i deg vennen...

Ps.. vi må prøve å møtes igjen en dag

masse klemmer

Gjest gamlebarbie

heia vennen :)

Så godt å se deg her inne oxo..

Er veldig lenge siden jeg har vært hær nå... men leser her inne sånn av og til..

Det går kjempe bra med meg nå:) har vært sammen med min kjære i 1 år nå :)

Vil bare si at du er helt super.. Kjempe glad i deg vennen...

Ps.. vi må prøve å møtes igjen en dag

masse klemmer

Ja, bare kom du...:-)

STOR klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...