Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 2-3 årene hatt 4 episoder som jeg syntes er veldig ubehagelige. Det starter med at det flimrer foran øynene, lukker jeg øynene og åpner de opp igjen er flimringen der fortsatt. Dette kan vare alt fra 1/2 time til 1 time. Samtidig blir jeg litt uvel og kvalm. Når flimringen stopper kommer det en kraftig hodepine som slår meg helt ut. Må legge meg ned og blir liggende i mange timer. Ved et tilfelle lå jeg faktisk hele neste dag.

Lurer på om dette er det man kaller migreneanfall? Har hørt at de som har det har oftere anfall enn jeg har hatt. Kanskje dette er en debut på migrene. Legger til at anfallene kommer uavhengig om jeg er stresset eller ikke.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13511-flimring-for-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...