loppelise Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 hei... jeg gikk på p-piller nå i ca 2 mnd, men så glemte jeg dem hele tiden... så jeg "ga opp", så nå tar jeg dem ikke lenger... men det som er rart er at jeg fikk mensen to dager etter at jeg slutta, som nornalt... og når da mensen var ferdig etter 3-4 dager, så hadde jeg et opphold i en uke før jeg fikk mensen igjen... denne gangen var det ikke ordentlig blod, men nesten sånn svart guffe... men jeg så jo oxo at det var blod... og det varte kun noen dager...men er det normalt etter at man slutter med p-pillen?? jeg fikk beskjed av legeg som jeg gikk til, at jeg fikk ikke lov til å få p-sprøyte, fordi han mente at hvis jeg ikke var gammel nok til å huske pillen hver dag, så var jeg ikke gammel nok til å ha sex heller... hadde han rett til å nekte meg p-sprøyte?? typen vet ikke at jeg har slutta med dem, men det var egentlig for hans skyld at jeg begynte med dem... så nå blir det vel bråk om det oxo.. menmen, du synes sikkert at jeg er sløv med å huske den og slikt... men når man er stressa på jobben og kommer hjem... og skal slappe av litt, så hender det jo at man glemmer ting... spes. når man ikke hadde lyst til å ta dem i det hele tatt!! *kozingz* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13512-hva-skjer-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis Skrevet 29. desember 2000 Del Skrevet 29. desember 2000 Til loppelise. har du lyst til å bli gravid? har du lyst på sex? Dette bør du ta stilling til, og du må være åpen med partneren din. kanskje synes han det er greit å bruke kondom, dersom han skjønner at du har vansker med p-pillene. P-sprøyte er absolutt et godt alternativ for jenter som ikke husker p-pillene. At du tar ansvar, på tross av at du er litt glemsom eller stressa, tyder på at du er voksen nok. Det er DU som i hovedsak bestemmer hvilken prevensjon som passer for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13512-hva-skjer-med-meg/#findComment-66197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.