Gå til innhold

Oppgitt!


ulva

Anbefalte innlegg

Nå er jeg passe lei DPS'en! Var hos ergoterapeut i dag for å finne en plan for behandlingen -trodde jeg - men det var bare en individuell plan, og den fikk jeg beskjed om at det kunne ta mange timer å fylle ut. Spurte da hva de kunne tilby meg av hjelp siden jeg sliter slik, men det kunne hun ikke svare på. Fikk til svar at det var like uklart for henne også, svada, svada, svada. Og legen? Nei, hun hadde ikke kapasitet til samtaler for hun studerer til doktorgraden og er der bare to dager i uka.

Så resultatet av å gå over fra privatpraktiserende til DPS er at jeg går fra støttende samtaler to ganger i uka til ingenting som kan være til nytte for meg. Og jeg som faktisk trodde de kunne hjelpe meg! Hvor dum går det an å være??? Hva skal til for at de skal skjønne at det er NÅ jeg sliter og trenger hjelp, ikke om tre-fire uker når denne planen kanskje er ferdig! Jeg har sagt det ganske klart, at jeg lever i en livssituasjon som jeg ikke holder ut og at det er i slike stunder jeg tidligere har prøvd å begå selvmord eller har blitt innlagt. Ingen respons. Svada, svada, svada.

Og nå sitter jeg her alene med ansvaret for en treåring som jeg bare ikke orker i dag. Vet ikke riktig hva jeg skal gjøre med ham. Kanskje han kan sitte på verandaen i natt til pappa kommer hjem fra jobb? Eller kanskje er det jeg som burde sitte der?

Nei, nå er jeg temmelig ferdig med helsevesenet! Det eneste de har gjort så langt er å øke medisindosene fordi jeg fåreslo det! DPS'en kan ikke brukes til noenting. Er så skuffet over dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjære ulva. Dette har jammen ikke vært enkelt for deg. At du ikke kan treffe på mennesker som forstår din situasjon. Er man ikke ressurssterk, eller har mennesker rundt seg som er det, så bør man ikke bli syk i dette landet. Det er nå helt sikkert. Man føler seg så maktesløs i slike situasjoner.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...