Gå til innhold

stoffskifte

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

jeg er en jente på16 år.Jeg tror jeg har lavt stoffskifte. jeg har så og si de fleste symptomene på en liste jeg så. Særlig har jeg fått skikkelig tynt ,stykt og slitt hår. Det er ikke til å leve med...

Hvis det skulle vise seg at jeg har lavt stoffskifte og at det er derfor jeg har fått så lite hår...er det mulighet for at det vokser ut igjen hvis jeg blir behandlet???I så fall:Hvor lang tid tar det før jeg blir frisk og håret tar til å gro, hvis det noensinne vil komme ut igjen...

Hva er egentlig lavt stoffskifte...er det normalt? Kan det være årsaken til at jeg gjør det dårlig på skolen...Jeg er så trøtt og ukonsentrert. Det var jeg aldri før. Da var jeg en av de glupeste...men nå...jeg er ikke meg selv i det hele tatt. Noen perioder er det bedre...Men jeg har en følelse av at jeg sover og sover...

Dette ble rotete...en grunn til at jeg vil vite litt før jeg går til legen, så jeg ikke stiller alt for mange dumme spørsmål...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13513-stoffskifte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til Anonymous. Alle kroppslige plager vil normalisere seg 2-12 mnd etter at stoffskiftet er regulert. Du må til vanlig lege for å ta en blodprøve av stoffskiftet. Depresjon og dårlig ernæring vil kunne gi veldig like plager. Du kan søke på doktoronlines tema-artikler, eller på det som er skrevet i forumet før, så vil du lære mye om stoffskiftet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13513-stoffskifte/#findComment-66168
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...