Guyton Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hei! Jeg er en 21 år gammel gutt som i moderate mengder har begynt å miste hår på hodet. Jeg har fått preparatet Regaine forte 5% av min lege, og har et spørsmål i den sammenheng. Etter påføring av linimentet vil jo virkestoffene etterhvert nå blodomløpet og dermed ende opp i huden overalt på kroppen, vil jeg begynne å få økt hårvekst i form av f.eks skjeggvekst, eller i det hele tatt mer hårvekst på resten av kroppen? På forhånd takk! 0 Siter
sonic75 Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hei! Jeg selv er plaget av hårtap og av den grunn har jeg prøvd Regaine. Jeg sluttet med det fordi jeg følte medisinen speedet hårveksten også ellers på kroppen. Jeg kunne gjerne tenkt meg å få hørt din erfaring etter noen måneders bruk. Lykke til 0 Siter
Guyton Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Hei! Jeg selv er plaget av hårtap og av den grunn har jeg prøvd Regaine. Jeg sluttet med det fordi jeg følte medisinen speedet hårveksten også ellers på kroppen. Jeg kunne gjerne tenkt meg å få hørt din erfaring etter noen måneders bruk. Lykke til Takk for svaret! Skal gi lyd fra meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.