Gå til innhold

FU: Tørkerull, kleenexboks, dopapir, papirservietter.....medbrakt?


Gjest Little Madam

Anbefalte innlegg

Gjest Little Madam

Siden jeg ikke har "noe bedre" å ta meg til...

Lager jeg en liten forum undersøkelse her inne. Nå vet jeg ikke hvordan stemningen her er i forhold til det..

;o)

Til dere som går i terapi:

Hvilke papir har behandleren tilgjengelig?

I forhold til tårer og snørr...

Er du fornøyd med det? Eller ikke?

Da jeg begynte i terapi ( hos psykolog ) sto det alltid en tørkerull på bordet. Likte det ikke noe særlig, føltes litt "billig", litt kjøkkenaktig liksom..

Hos familieterapeutene var kleenexboksen ( myke papirlommetørkler i en papireske )alltid tom... Endte med at jeg måtte ta med egen forsyning i lomma eller veska..

Da jeg begynte hos psykiater våget jeg ikke forsyne meg av kleenexboksen som alltid var tilgjengelig.. Sprøtt kanskje. Satt heller å gråt i strie strømmer å tørket vekk med genseren... :-/

Men de siste åra har jeg tatt villig av kleenexboksen som alltid er tilgjengelig. Er egentlig godt fornøyd med det.MEN tar alltid de brukte papirlommetørklene med meg hjem. Det finnes ingen søppelbøtte der, ihverfall ikke for pasienter. Og jeg vil jo ikke rote til psykiaterens allerede litt uryddige kontor med mitt papirsøppel...

Ha en fin dag dere!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snufse snufse

*he he* min psykolog har sånn liten stabel med servietter,det er slike som egenli skal være i slik beholder over vask, hvis du skjønner hva jg mener. De er igrunn ikkeno behagelig. Litt stive og for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* min psykolog har sånn liten stabel med servietter,det er slike som egenli skal være i slik beholder over vask, hvis du skjønner hva jg mener. De er igrunn ikkeno behagelig. Litt stive og for store.

Husker da jeg gikk, da var det vel kanskje en sånn beholder med myke papir, kleenex tror jeg det var. Men jeg satt og knuget på papiret til det nesten smuldret opp i hendene for det var ikke søppelbøtte i nærheten, den sto under pulten til psykologen, og jeg følte ikke jeg kunne reise meg opp å kaste under der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke pasient

Har ikke noe her å gjøre. Men jeg lurer på om psykologer er idioter - de må da forstå at pasienter som gråter trenger mykt papir...!!! Og en strategisk, men diskret plassert liten søppelkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg gikk, da var det vel kanskje en sånn beholder med myke papir, kleenex tror jeg det var. Men jeg satt og knuget på papiret til det nesten smuldret opp i hendene for det var ikke søppelbøtte i nærheten, den sto under pulten til psykologen, og jeg følte ikke jeg kunne reise meg opp å kaste under der.

Min psykolog hadde ikke noe som liknet på lommetørkler, ikke papir, ingenting. Men søstera mi, som er advokat, har masse bokse kleenex, og de blir brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler så jeg kan trenge en stor, delikat, boks med myke, deilige, trygge, trøstende kleenex. ;-)

Men hvor ble det av den diskret, men stategisk plasserte søppelbøtta? Kleenex-disposeren! Uff nå smuldrer det ned i tastaturet. Nei, jeg får nok bli mer seriøs.

Synes faktisk at NHD kan bringe hintet over i faglige kretser. Det ville kanskje øke konsentrasjonen under terapitimene en smule.

Har dessverre ingen gode bidrag til statistikken.

Med humrende hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristelin@

Kleenex-eske hos min! Men har også reagert på at han ikke tilbyr meg noe sted å kaste fra meg det brukte, sammenkrølla papiret. Får meg liksom ikke til å kaste snørra i hans papirkurv i andre enden av rommet når han ikke sier noe. Er jo ikke særlig hyggelig å putte det i veske eller lomme som en nå må gjøre. RART at de ikke tenker så langt synes jeg. En er da kunde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattensdronning

Min psykiater har kleenex stående på bordet. De er sikkert der for å brukes, men jeg tar aldri før hun tilbyr meg. Må selvfølgelig putte de tårevåte papirlommetørklene i lommen når jeg går, da det selvfølgelig IKKE finnes noen søplebøtte å kaste dem i.

Behandlere er tydligvis like sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...