Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg lurer på om jeg har fått en kjønnsykdom eller hva som er galt...

1. Det gjør litt vondt når jeg tisser (svir).

2. Av og til ligger det hvite illeluktende små klumper under forhuden.

3. På høyre side av tuppen (pillen) ser det ut som det er litt dårlig blodtilførsel eller noe. Ikke rødt som resten og slik det skal være, men litt misfarget på en måte. Har hatt disse "symptomene" i ca. halvannen mnd...

Håper noen kan svare meg på hva dette er for noe!

På forhånd takk!

Fortsetter under...

Gjest legesekretær
Skrevet

Dette kan godt være sopp, måten du forklarer det på kan godt stemme. Kjøp en sopp krem (canesten) og følg bruksannvisningen. Har du hatt ubeskyttet sex vil jeg anbefale deg og dra til legen. Kjønnssykdommen klamydia er veldig utbredt og kan gi symptomer med svie ved tissing. Dette helbredes fort ved to tabl. i en dag. På enkelte steder kan du også få tatt prøven bare ved å levere en urinprøve.Dette må du høre med din fastlege om de gjør. Lykke til

Skrevet

Dette kan godt være sopp, måten du forklarer det på kan godt stemme. Kjøp en sopp krem (canesten) og følg bruksannvisningen. Har du hatt ubeskyttet sex vil jeg anbefale deg og dra til legen. Kjønnssykdommen klamydia er veldig utbredt og kan gi symptomer med svie ved tissing. Dette helbredes fort ved to tabl. i en dag. På enkelte steder kan du også få tatt prøven bare ved å levere en urinprøve.Dette må du høre med din fastlege om de gjør. Lykke til

Har hatt ubeskjyttet sex ja, og har fått høre av folk jeg kjenner og har spurt, at det kan kanskje være klamydia. Kommer av og til uvanlig mye utflod oxo har jeg merket... Takk for svar!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...